AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Søsteren min fikk en hund for ikke så lenge siden. Jeg kjenner hunden fra før da jeg kjente de forrige eierne. Søsteren min er mye på jobb og derfor passer moren min hunden en del. Nå de siste to ukene har jeg vert hjemme på juleferie. Ang hunden så er det jeg som har gått turer, gitt mat og tatt vare på hunden og nå er han selvfølgelig blitt veldig knyttet til meg. Han piper når jeg må en tur ut og følger bare etter meg. Om jeg må på toalettet så går han rundt å leter eller står utenfor døren. Jeg reiser tilbake i morgen og jeg kjenner at hjertet mitt blør. Han kommer sikker til å pipe i flere dager. Er dette noe som en hund kommer til å glemme til slutt? Jeg er kjempelei meg for at jeg må forlate han. Kjenner jeg får en klump i halsen bare av å prate om det. Han har det så klart fint hos søsteren min og, men jeg er den som har tatt mest vare på den. Så tilbake til spørsmålet. Glemmer hunder? Tror dere hunden kommer til å være "trist" lenge? Anonymkode: ea79d...b71
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Hunden glemmer det fort Anonymkode: 1e237...099
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Det går nok bra Anonymkode: dca12...611
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hunden glemmer det fort Anonymkode: 1e237...099 Tull!! Vi passet på en hund. Han ble helt hysterisk, hylte, hoppet og slikket på oss når vi møtte på ham tilfeldig ca en gang i året i nesten ti hele år etterpå. Han hadde det bra så han savnet oss nok ikke lenge men han husket oss godt igjen i årene etterpå. Anonymkode: 5c61e...9c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå