AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Jeg er prøver og ønsker tips om en gynekolog i Haugesunds området som er god. Er flere ting, som blant annet noen hindre vi har som jeg gjerne vil snakke med en gynekolog om. Gjerne en gynekolog som da er grei og har forståelse for mennesker i en litt vanskelig situasjon. Fremdeles litt tid igjen til vi kan stille oss i helsekøen for å få hjelp (håper vi kan få det til uten), nå vil jeg bare ha litt tips og en undersøkelse til. Vært på Hausken tidligere, men følte meg ikke ivaretatt, sett eller hørt. Har dessverre en fastlege som ikke henviser uten en spesifikk diagnose så det må bli privat. Har allerede prøvd der. Anonymkode: f00fd...daa
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Dr. Volker Bruckner på Stord er ufattelig flink, men vet dessverre ikke om han driver lenger? Har hørt at han har sluttet, men vet ikke. Absolutt verdt å sjekke opp i! Anonymkode: 04b26...075
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dr. Volker Bruckner på Stord er ufattelig flink, men vet dessverre ikke om han driver lenger? Har hørt at han har sluttet, men vet ikke. Absolutt verdt å sjekke opp i! Anonymkode: 04b26...075 Takk for tips, men da jeg ikke har lappen enda (er litt sent ute med den) så blir det veldig vanskelig å komme seg til Stord. Anonymkode: f00fd...daa
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Verken Bruckner eller Stord sjukehus tar inn til privat må ha henvisning frå lege. Anonymkode: cb5a4...a9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå