Gå til innhold

Trenger ferietips. Vil dra i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt 2 uker ferie nå og har en uke til ferie. Jeg er så rastløs nå at jeg bare MÅ finne på noe. Spiller ingen rolle om det er innland eller utland. Men ikke alt for dyr reise. Noen som har noen reisesteder å anbefale? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker å dra i morgen og komme hjem på fredag

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Strømstad? Man får kjøpt billig sukkertøy i Sverige nå, etter at Norge økte avgiftene med 80%.

Anonymkode: 4e2a5...b58

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, gladjenta96 skrev:

Jeg har hatt 2 uker ferie nå og har en uke til ferie. Jeg er så rastløs nå at jeg bare MÅ finne på noe. Spiller ingen rolle om det er innland eller utland. Men ikke alt for dyr reise. Noen som har noen reisesteder å anbefale? 

Hva med tur til Kiel, kan du komme hjem lørdag går det jo ann og legge inn en natt på hotell i Hamburg. Som kun er en drøy times togtur fra Kiel.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Kjetil E skrev:

Hva med tur til Kiel, kan du komme hjem lørdag går det jo ann og legge inn en natt på hotell i Hamburg. Som kun er en drøy times togtur fra Kiel.

Det blir Kieltur :) Kun tur/retur med kielbåten :) Må være hjemme til Fredag :) Drar i morgen <3 

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Det blir Kieltur :) Kun tur/retur med kielbåten :) Må være hjemme til Fredag :) Drar i morgen <3 

Det blir nok en fin tur var selv med den i sommer. Storkoste meg, med god mat show og full pakke. Kos deg masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...