Stoltskeiv Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Jeg har hatt 2 uker ferie nå og har en uke til ferie. Jeg er så rastløs nå at jeg bare MÅ finne på noe. Spiller ingen rolle om det er innland eller utland. Men ikke alt for dyr reise. Noen som har noen reisesteder å anbefale? 1
Stoltskeiv Skrevet 1. januar 2018 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2018 Tenker å dra i morgen og komme hjem på fredag
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Hva med Strømstad? Man får kjøpt billig sukkertøy i Sverige nå, etter at Norge økte avgiftene med 80%. Anonymkode: 4e2a5...b58 1
Kjetil E Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 13 timer siden, gladjenta96 skrev: Jeg har hatt 2 uker ferie nå og har en uke til ferie. Jeg er så rastløs nå at jeg bare MÅ finne på noe. Spiller ingen rolle om det er innland eller utland. Men ikke alt for dyr reise. Noen som har noen reisesteder å anbefale? Hva med tur til Kiel, kan du komme hjem lørdag går det jo ann og legge inn en natt på hotell i Hamburg. Som kun er en drøy times togtur fra Kiel. 1
Stoltskeiv Skrevet 2. januar 2018 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2018 6 timer siden, Kjetil E skrev: Hva med tur til Kiel, kan du komme hjem lørdag går det jo ann og legge inn en natt på hotell i Hamburg. Som kun er en drøy times togtur fra Kiel. Det blir Kieltur Kun tur/retur med kielbåten Må være hjemme til Fredag Drar i morgen <3 1
Kjetil E Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 44 minutter siden, gladjenta96 skrev: Det blir Kieltur Kun tur/retur med kielbåten Må være hjemme til Fredag Drar i morgen <3 Det blir nok en fin tur var selv med den i sommer. Storkoste meg, med god mat show og full pakke. Kos deg masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå