AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Hva mener du er de aller beste utdanningene å gå for? Jeg tenker da på: Stressnivå Jobb/fritid balanse Fleks tid Lønn Jeg tenker i hovedsak på bachelor utdanninger. Vet noen hvordan ekstrastipend fungerer? Det man får dersom man har nedsatt funksjonsevne, er det behovsprøvd slik at man ikke får det dersom man har litt på sparekonto? jeg fant ikke noe om det på google. Anonymkode: f7cc0...e4f
Gjøksuppe Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Sett bort fra teologi/kristendomsstudier som jeg selv studerer ville jeg vurdert noe innen landbruk, skogfag, økologi eller utmarksforvaltning. Kanskje også ulike verneverdige håndverksfag men det har jeg nok ikke helse til. Det du setter som betingelser vil jeg tro avhengiger mye av hvilken arbeidsplass/stilling du har og ikke nødvendigvis er fullt så relatert til utdanning.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Jeg tenker at jeg ikke klarer å ta deg særlig seriøst når du skriver 2k18 istedenfor 2018. Anonymkode: aa734...bfc 11
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 9 timer siden, Gjøksuppe skrev: Sett bort fra teologi/kristendomsstudier som jeg selv studerer ville jeg vurdert noe innen landbruk, skogfag, økologi eller utmarksforvaltning. Kanskje også ulike verneverdige håndverksfag men det har jeg nok ikke helse til. Det du setter som betingelser vil jeg tro avhengiger mye av hvilken arbeidsplass/stilling du har og ikke nødvendigvis er fullt så relatert til utdanning. Det er nok lurt å ha master innenfor disse fagene, iflg folk jeg har snakket med innen utmarksforvaltning og landbruk, i alle fall. De med bachelor kan ikke konkurrere med de med master. Anonymkode: 9093d...0ed
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 Vet ikke, har hørt å jobbe som saksbehandler i NAV er ganske greit? Anbefaler ihvertfall ikke lærerutdanning eller sykepleier, det er altfor mye stress selv om folk undervurderer det! Anonymkode: b199b...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå