Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Missuganda
Skrevet

Hei, mange av dere har vel prøvd ørten negellakk og fremdeles sliter med å finne et bra et!! Jeg har som sagt prøvd alt fra billige merker til dyre og synes de fleste er dårlige uansett. Men kjøpte meg et bra her om dagen, nemlig fra Bodyshop. Sitter som støpt. Kan anbefales.... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd stort sett de fleste, men neglelakken fra steel H&M er den som sitter best på meg..

Skrevet

MaxFactor Hard Diamond 3 in 1 sitter best på mine negler. Lekre farger har de også. :blunke:

Skrevet

Jeg er storfornøyd med det meste fra BodyShop, så kan tenke meg at neglelakken også er bra, men jeg har ikke prøvd den ennå.

Steel-neglelakken er noe av det verste jeg har vært borti, den bruker mange timer på å tørke skikkelig... jeg har ikke tålmodighet til å ta først et syltynt lag, la det tørke en time, så et nytt tynt lag... nei, det funker bare ikke for meg :ler:

Jeg pleier å bruke en blank sak fra L'Oréal...den er lilla i flasken, men blir blank på neglene. Forte/Strong heter den, og er vel egentlig ikke neglelakk, men mer et middel for å forsterke neglene. Men de blir jo blanke og fine også :briller:

Gjest Duchess
Skrevet

TL-design fra Tone Lise senteret, den er fantastisk bra.

www-tone-lise-senteret.no

Skrevet

Negllakk fra YSL sitter som støpt!

Skrevet

Neglelakk fra Esteee Lauder og Body shop er bra, men også steel er bra :stortsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...