AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Jeg er så lei av dating, og det å bli avvist. Det sliter på. Jeg tror jeg er helt normal både utseendemessig og ellers. Hver gang jeg treffer noen jeg liker, og hår på date, ender jeg opp med å bli avvist. Omtrent etter to dater. Jeg tolker det ofte dithen at vi har god kjemi og at der er interesse. Men så blir jeg ghosta, om det er det man kaller det om man ikke har hatt sex. Hver gang der er så lovende at jeg tør å ha litt selvtillit, forsvinner han... Hvordan unngå dette. Jeg har så lite selvtillit igjen, siden dette har skjedd for mange ganger. Nytt år, nye muligheter. Har dere noen tips? Jeg er 33 år om det er av betydning. Anonymkode: fba14...388
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 11 minutter siden, Lee Jones said: Drit i dating. Live free. Takk for svar. Men usikker på om det car veldig hjelpsomt. Anonymkode: fba14...388 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Jeg har kutta ut å date. Det ødelegger meg psykisk, mye bedre uten. Anonymkode: ff1d3...a1e 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg har kutta ut å date. Det ødelegger meg psykisk, mye bedre uten. Anonymkode: ff1d3...a1e Men er du ikke redd for å ende opp alene? Anonymkode: fba14...388 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av dating, og det å bli avvist. Det sliter på. Jeg tror jeg er helt normal både utseendemessig og ellers. Hver gang jeg treffer noen jeg liker, og hår på date, ender jeg opp med å bli avvist. Omtrent etter to dater. Jeg tolker det ofte dithen at vi har god kjemi og at der er interesse. Men så blir jeg ghosta, om det er det man kaller det om man ikke har hatt sex. Hver gang der er så lovende at jeg tør å ha litt selvtillit, forsvinner han... Hvordan unngå dette. Jeg har så lite selvtillit igjen, siden dette har skjedd for mange ganger. Nytt år, nye muligheter. Har dere noen tips? Jeg er 33 år om det er av betydning. Anonymkode: fba14...388 en ting er at du kan tolke deg som avvist, men det er sånn at de er ikke ment for deg. Tenk om de ikke avviste deg, og du ble sammen med dem, så kunne angret som fy at de var så lett å vinne. Det finnes nok en bedre utgave for deg. Anonymkode: c5bdc...df7 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men er du ikke redd for å ende opp alene? Anonymkode: fba14...388 Heller alene enn å ende opp i psykiatrien fordi man er så ødelagt av menn, tenker jeg vi sier Hvis du dater via nettdating/tinder og all den driten der så hadde jeg begynt med å kutte ut det. Jeg takler ikke å bli avvist jeg heller. Men syns det er 100 ganger verre via nettdating osv, fordi man føler at man blir målt/dømt/sammenlignet med andre damer hele tiden. Også er det dette med at menn bytter damer oftere enn vi bytter sokker, så man blir lei av å gang på gang fortelle hvem man er. Nei æsj ass. Anonymkode: 09a84...41d 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: en ting er at du kan tolke deg som avvist, men det er sånn at de er ikke ment for deg. Tenk om de ikke avviste deg, og du ble sammen med dem, så kunne angret som fy at de var så lett å vinne. Det finnes nok en bedre utgave for deg. Anonymkode: c5bdc...df7 Det er jo ikke at de ikke er lett å vinne. Men umulig. En bedre utgave for meg? Jeg vet ikke lenger. Anonymkode: fba14...388
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er du ikke redd for å ende opp alene? Anonymkode: fba14...388 Norske kvinner er kanskje på øverste hylle av vanskeligste grad å oppleve empati og trofasthet med. Heller vil jeg si mange er arrogante, fordi dem kun vil ha mr.perfect i utseende. Men heldigvis finnes det andre nasjoner, der kjærlighet og mennesker er i sentrum. Anonymkode: c5bdc...df7 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #10 Skrevet 1. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Heller alene enn å ende opp i psykiatrien fordi man er så ødelagt av menn, tenker jeg vi sier Hvis du dater via nettdating/tinder og all den driten der så hadde jeg begynt med å kutte ut det. Jeg takler ikke å bli avvist jeg heller. Men syns det er 100 ganger verre via nettdating osv, fordi man føler at man blir målt/dømt/sammenlignet med andre damer hele tiden. Også er det dette med at menn bytter damer oftere enn vi bytter sokker, så man blir lei av å gang på gang fortelle hvem man er. Nei æsj ass. Anonymkode: 09a84...41d Jeg blir også lei av å igjen og igjen fortelle om meg selv, gi av meg selv og prøve å bli kjent. Det er jo ikke verdt det når det ikke fører noen vei. Anonymkode: fba14...388 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #11 Skrevet 1. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er du ikke redd for å ende opp alene? Anonymkode: fba14...388 Ironisk nok tror jeg ikke man er klar for dating/å møte noen før den dagen man slutter å være redd for å være alene resten av livet. Anonymkode: d73af...fdb 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #12 Skrevet 1. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Norske kvinner er kanskje på øverste hylle av vanskeligste grad å oppleve empati og trofasthet med. Heller vil jeg si mange er arrogante, fordi dem kun vil ha mr.perfect i utseende. Men heldigvis finnes det andre nasjoner, der kjærlighet og mennesker er i sentrum. Anonymkode: c5bdc...df7 Jeg er verken utro eller arrogant. Jeg går heller ikke for de peneste mennene. Hvordan i allverden trakk du den konklusjonen? Anonymkode: fba14...388 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #13 Skrevet 1. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: Ironisk nok tror jeg ikke man er klar for dating/å møte noen før den dagen man slutter å være redd for å være alene resten av livet. Anonymkode: d73af...fdb Sant nok. Jeg har nok innsett at det er slik det blir. Men jeg liker det ikke. Føler jeg har mye kjærlighet å gi. Anonymkode: fba14...388
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #14 Skrevet 1. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heller alene enn å ende opp i psykiatrien fordi man er så ødelagt av menn, tenker jeg vi sier Hvis du dater via nettdating/tinder og all den driten der så hadde jeg begynt med å kutte ut det. Jeg takler ikke å bli avvist jeg heller. Men syns det er 100 ganger verre via nettdating osv, fordi man føler at man blir målt/dømt/sammenlignet med andre damer hele tiden. Også er det dette med at menn bytter damer oftere enn vi bytter sokker, så man blir lei av å gang på gang fortelle hvem man er. Nei æsj ass. Anonymkode: 09a84...41d uheldig at det finnes nettdating, det er kun en pengemaskin for å skape en plattform for noe ikke naturlig kontaktpunkt for mennesker. Klart dem selger som raka møkk, og klarer å overbevise kundene sine(kjæreste søkende) at dette er normalt, og det er det som alle skal gjøres. En vettig person ville sagt, har du sett en person du liker veldig godt som du kunne tenke å bli kjent med der du bruker din tid i samfunnet, om ikke, så vil hun nok dukke opp som er ment for deg. Anonymkode: c5bdc...df7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #15 Skrevet 1. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er verken utro eller arrogant. Jeg går heller ikke for de peneste mennene. Hvordan i allverden trakk du den konklusjonen? Anonymkode: fba14...388 En av KGs beryktede bitterpikker. Ikke hør på vedkommende. Anonymkode: d73af...fdb 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #16 Skrevet 1. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: uheldig at det finnes nettdating, det er kun en pengemaskin for å skape en plattform for noe ikke naturlig kontaktpunkt for mennesker. Klart dem selger som raka møkk, og klarer å overbevise kundene sine(kjæreste søkende) at dette er normalt, og det er det som alle skal gjøres. En vettig person ville sagt, har du sett en person du liker veldig godt som du kunne tenke å bli kjent med der du bruker din tid i samfunnet, om ikke, så vil hun nok dukke opp som er ment for deg. Anonymkode: c5bdc...df7 Nettopp, det er ikke naturlig i det hele tatt og fører til et bruk og kast-samfunn. Det er bedre å møtes i en annen setting, men det er dessverre vanskelig om man ikke har så stort nettverk. Anonymkode: 09a84...41d 1
T-Rex Skrevet 1. januar 2018 #17 Skrevet 1. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Norske kvinner er kanskje på øverste hylle av vanskeligste grad å oppleve empati og trofasthet med. Heller vil jeg si mange er arrogante, fordi dem kun vil ha mr.perfect i utseende. Men heldigvis finnes det andre nasjoner, der kjærlighet og mennesker er i sentrum. Anonymkode: c5bdc...df7 Er dette en slags obskur form for humor? 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #18 Skrevet 1. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant nok. Jeg har nok innsett at det er slik det blir. Men jeg liker det ikke. Føler jeg har mye kjærlighet å gi. Anonymkode: fba14...388 kjærlighet kan du bare gi til henne som er ment for deg, ingen vits å overøse kjærlighet til ei kvinne som har helt annen visjon og planer i livet. Hun kan ikke trekke deg med på lasset om du ikke er mentalt til stede som henne. Så det handler om at du treffer ei som er ment for deg, og på ditt stadie slik du tenker slik at dere får det bedre å kommunisere. Anonymkode: c5bdc...df7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #19 Skrevet 1. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: kjærlighet kan du bare gi til henne som er ment for deg, ingen vits å overøse kjærlighet til ei kvinne som har helt annen visjon og planer i livet. Hun kan ikke trekke deg med på lasset om du ikke er mentalt til stede som henne. Så det handler om at du treffer ei som er ment for deg, og på ditt stadie slik du tenker slik at dere får det bedre å kommunisere. Anonymkode: c5bdc...df7 Ønsker å møte en mann, siden jeg er kvinne selv. Men takk for svar! Anonymkode: fba14...388 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #20 Skrevet 1. januar 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av dating, og det å bli avvist. Det sliter på. Jeg tror jeg er helt normal både utseendemessig og ellers. Hver gang jeg treffer noen jeg liker, og hår på date, ender jeg opp med å bli avvist. Omtrent etter to dater. Jeg tolker det ofte dithen at vi har god kjemi og at der er interesse. Men så blir jeg ghosta, om det er det man kaller det om man ikke har hatt sex. Hver gang der er så lovende at jeg tør å ha litt selvtillit, forsvinner han... Hvordan unngå dette. Jeg har så lite selvtillit igjen, siden dette har skjedd for mange ganger. Nytt år, nye muligheter. Har dere noen tips? Jeg er 33 år om det er av betydning. Anonymkode: fba14...388 Man må bare aldri gi opp hvis man ønsker en partner Anonymkode: 4d079...22f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå