Gå til innhold

For kort tid?

Anbefalte innlegg

Gjest Puppeguri
Skrevet

Skal gifte meg, men vet ikke når ennå.. Det er vel for kort tid til sommeren 2005, rekker jeg å få alt planlagt til da??

Virker så frykteliiiiiiig lenge til 2006.. Bare lyst til å bli ferdig med det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ du gjøre det på sommeren da? Hva med september/oktober? Da er masse ledig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Alltid drømt om å være sommerbrud..

Skrevet

finner du lokale og kirke, og har spart nok er det godt mulig å ha et bryllup til sommeren..

Gjest Anonymous
Skrevet

Men skal ha det på en annen kant av landet, så blir kanskje vrient å ordne ting når jeg sitter her???

Og er det ikke kort frist å be folk på??

Skrevet

Vil du hardt nok så får du det nok til. Jeg skal gifte meg i august i år og har bare planlagt i 2 måneder. Bryllupet skal være 60 mil herfra, men det går kjempebra. Greit å se an lokalene hvis du aldri har sett de før, men ellers kan utrolig mye ordnes over telefon.

Sommerbrud kan du stå også i begynnelsen av september mener da jeg... :)

Skrevet

Det er ikke for kort tid spør du meg men da bør du kaste deg rundt med en gang for å sjekke om du kan få tak i ledige lokaler, kirke, fotograf, frisør og alle disse prekære tingene som det er mange om beine om.

Om du velger å gifte deg midt i fellesferien så er det kanskje litt dårlig tid m.h.t. å gi beskjed til gjester som kanskje allerede har planlagt ferien. Men hva med augustbryllup da? Du har plenty av tid til å stable et bryllup på bena innen den tid :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, august går vel kanskje som sommer det også... Har jo vært knallvær da de siste årene!

Skrevet
Ja' date=' august går vel kanskje som sommer det også... Har jo vært knallvær da de siste årene![/quote']

Jepp, ihvertfall 1. halvdel av august!

Skrevet

Jepp, ihvertfall 1. halvdel av august!

Ja, august er sommer. Vi giftet oss 10.august og hadde fantastisk sommervær. Faktisk har jo været de siste årene vært bedre i august enn midt på sommeren.

Vi hadde ca 8 mnd på å planlagge vårt bryllup, og det gikk fint det. Isåfall er det bare å få på plass kirke, lokale og fotograf så fort som mulig. :wink:

Skrevet

Jeg tror det går helt fint! Vi har måttet endre på våre planer og flyttet bryllupet frem, men det har ikke vært noe problem. Du kan bare ikke være like kresen på lokale.

Begynn å undersøke lokaler og kirke el med en gang. Det er det som er vanskeligst å ordne. Og så bør du begynne å se på kjole snart hvis du skal kjøpe ny, for det er ofte 4-6 mnd leveringstid, særlig hvis det er om sommeren.

Jeg ville satset på august. Har faktisk lest at det er den månden flest gifter seg i, ikke juni som jeg trodde.

Lykke til, det er gøy å planlegge bryllup!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...