AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Det som har forbauset meg mest i serien er: - At håndverkere tørr å stille opp - At tenåringer vil vise seg på TV i et slikt program - Rotet og ekstremt dårlige familiesituasjoner Du trenger vel ikke en snekker for å lære deg å vaske kjøkken/do? Anonymkode: d8439...056 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Nei, hadde aldri stilt opp på noe slikt. Hadde ikke villet brettet ut egen lathet og tiltaksløshet på TV på den måten. Anonymkode: af68c...9f7 8
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Nei, aldri om jeg ville vært med på noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Det kommer an på situasjonen, dersom mannen min hadde dødd og jeg hadde blitt igjen med hus som ble kjøpt til oppussing, hadde barn og måtte jobbe fulltid + overtid i tillegg til å stille opp for ungene på normal måte (kjøring, idrettslag, dugnader osv) og jeg hadde blitt syk eller noe så hadde jeg vurdert å melde meg på. MEN jeg holder det rent og ryddig uansett, og jeg greier fint å gjøre mye selv når det kommer til oppussing, det hadde stått på pengene og tiden som ikke strekker til i en sånn situasjon. Flaut å se på de som har masse søppel, prioriterer feil og har det skittent hjemme. Anonymkode: 709f7...b08 4
Tibbie Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Om det ikke var et skjult samlivsprogram, så ville jeg kanskje vært med. Kunne godt fått hjelp til oppussing, men aldri om jeg ville tatt mine problemer på skjermen Det samme tenker jeg om Luksusfellen. Jeg må være i veldig deep shit for å sende en søknad dit! Herregud, så ydmykende :O 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 Ja, men han hadde sluppet å mase på meg, jeg mangler kapital å tid til å fullføre ting Anonymkode: 6797f...513
Gjest Tom Bäcker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 I «Sinnasnekkeren» fremstilles du som en ærlig person med et problem. Heller det enn å være idiot i «Luksusfellen». Håndeverkerne får grei reklame og deltakeren gjort en jobb. Men tro ikke at jobben blir gjort på en uke, eller at de får det gratis.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 22 minutter siden, Tom Bäcker skrev: I «Sinnasnekkeren» fremstilles du som en ærlig person med et problem. Heller det enn å være idiot i «Luksusfellen». Håndeverkerne får grei reklame og deltakeren gjort en jobb. Men tro ikke at jobben blir gjort på en uke, eller at de får det gratis. Må de betale for å være med? Hvor lenge er håndverkerne der da? Anonymkode: e55ab...906 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må de betale for å være med? Hvor lenge er håndverkerne der da? Anonymkode: e55ab...906 Paret betaler materiale, arbeidskraft er gratis. De er der et par-tre dager tror jeg. Anonymkode: af68c...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #10 Skrevet 1. januar 2018 En "snekker" som er hobbypsykolog og gjør et arbeid som blir et gyselig resultat ? Nei takk. Anonymkode: e554a...ab3 2
Gjest Tom Bäcker Skrevet 1. januar 2018 #11 Skrevet 1. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En "snekker" som er hobbypsykolog og gjør et arbeid som blir et gyselig resultat ? Nei takk. Anonymkode: e554a...ab3 Han er ikke hobbypsykolog. Han gir folk et tupp i ræva.
Perle Skrevet 1. januar 2018 #12 Skrevet 1. januar 2018 (endret) Nei. Hadde heller hoppet overbord fra danskebåten. Men tror at sersom du har det så jævlig pill råttent, møkkete, farlig og stygt hjemme, så eier du ikke skam i utgangspuntet. Så for disse som nå som stiller opp på dette, er er neooe noen stor greie. Kansje alke venbene deres også har det slik, eller at de er vokst i liknende kaos selv. Endret 1. januar 2018 av Perle 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #13 Skrevet 1. januar 2018 Aldri i verden om jeg frivillig hadde latt meg henge ut på TV, på den måten der... Anonymkode: c17fb...ddb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #14 Skrevet 1. januar 2018 Nei, aldri, dels fordi jeg liker å velge møbler selv. Er ikke en selvfølge at man liker det man får sponset. Anonymkode: 95ccc...24e
Hengebuksvinet Skrevet 1. januar 2018 #15 Skrevet 1. januar 2018 Må man betale materialer selv? Uansett mye hjelp i å få sponset jobben. (Har bare sikker på at en del firmaer sponser materialer og møbler.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #16 Skrevet 1. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Paret betaler materiale, arbeidskraft er gratis. De er der et par-tre dager tror jeg. Anonymkode: af68c...9f7 Det stemmer ikke. Jeg kjenner et par som var med, og de betalte ingenting. Håndverkerene var der i tre dager og jobbet på spreng. Snekkerfirmaet fikk ikke betalt, men fikk vist seg frem på TV, og det er sikkert god reklame. Materialene blir betalt av kanalen. Men jeg har hørt at man må betale hvis man er med i andre oppussingsserier som tid for hjem og sånt. Anonymkode: 99f3c...d3c 1
Gjest Tom Bäcker Skrevet 1. januar 2018 #17 Skrevet 1. januar 2018 Du risikerer at verdien av arbeidet blir lagt til inntekten din, og det betyr en aldri så liten baksmell.
Arkana Skrevet 1. januar 2018 #18 Skrevet 1. januar 2018 Nei, nå hadde vi ikke hatt behov for det uansett da vi er utmerket i stand til å få ting gjort hjemme, men jeg er ikke interessert i å stille på TV og i allefall ikke for å vise fram sine dårlige sider.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #19 Skrevet 2. januar 2018 Forstår ikke at de bor i forferdelige hus og gidder ikke å pusse opp pga det og det, men produserer gjerne 2,3,4&5 unger som de ikke har plass til?? Anonymkode: 78e4d...4d5 1
Perle Skrevet 2. januar 2018 #20 Skrevet 2. januar 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke at de bor i forferdelige hus og gidder ikke å pusse opp pga det og det, men produserer gjerne 2,3,4&5 unger som de ikke har plass til?? Anonymkode: 78e4d...4d5 Nei, det er en gåte. Andre folk tenker seg om én og to ganger før de kjøper seg en gullfisk liksom.. Jeg vet ikke om finner det hele mest fasinerende eller mest forstyrrende. Helker mot det siste, ihvertfall når det er barn med i bildet. Greia er vel, at disse barna vokser opp i avflasset maling, muggsopp og suspekte strømkoplinger og tror at dette er normalen. Så blir de de tjueén år og gravide. Skaffer seg åtte katter, tre huskye, carpe diem tattoes og sender «live» fra hønehjørnet og viser fram et hus og hjem i prikk lik forfatning som de vokste opp i. Endret 2. januar 2018 av Perle 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå