AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 okey sooo.... jeg og typen min slo opp for sånn 1-2 uker siden osv men han dater bestevennen min nå... ja det er en annen historie (de gikk bak ryggen min på en tur til polen) men ja. i det siste har jeg hatt så vondt i hodet, jeg klarer ikke spise eller noe jeg bare føler meg syk men det er bare stress og tanker så jeg vil ikke dra til legen med det uansett hva de rundt sier til meg og jeg kan ikke fortelle noe av dette til foreldrene mine siden de forstår meg ikke og det eneste de gjør er å si ''bare glem han'' eller ''det er bare tåpelig'', og jeg klarer heller ikke slette bildene jeg tok sammen med han da vi var sammen men jeg klarer heller ikke være sint på noen av dem fordi da får jeg bare en dårlig skyld følelse og idk why jeg har det men den er der og den dreper meg..... jeg gråt hver eneste dag på skolen, hjemme, på vei hjem lzm over alt og det varte i maaangeee timer. jeg klarte ikke kontrollere meg selv og det påvirket folk rundt meg. jeg er ikke sint men jeg er skuffet over at en av mine bestevenner hadde nerver nok til å gå bak ryggen min og bare lzm take my man og forvente at jeg skal være okey med det... hver eneste dag sender hun mld til meg som om alt er okey men egt har jeg så lyst til å slå til henne og han også egt begge to... idk lengre. takler dem ikke. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal reagere når jeg ser dem på onsdag? burde jeg ignorere henne og bare kortslutte vennskapet eller fortelle henne hva jeg føler så henne får en dårlig skyldfølelse? alt jeg vet er at hodet mitt sprekker snart om jeg ikke får nok søvn... har ikke sovet godt siden dette skjedde. Anonymkode: dc64b...05b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Ring mental helse. Du får noen å snakke med gratis på telefon Anonymkode: c4a4c...3a3 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 så trist å lese at de gikk bak ryggen din. Ingen fortjener at kjæreste/ektefelle går bak ryggen og eller blir sammen med bestevennen. Synd at det er mange som gjør det og ikke respekterer vennene sine. Jeg kjenner mange som har opplevd det. Selv så ble en venninne fra ungdommen sammen med min første kjærlighet etter det ble slutt. Vi var mer bekjente, men uansett. Byen er jo ganske liten og vi var i samme omgangskrets og de hadde tatt en skikkelig fotoshoot der de omfavnet hverandre hett og det ble profilbilde på face. Jeg håper det ordner seg for deg og pass på å snakk med noen om dette her, ikke hold noen ting inne. Anonymkode: ed329...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Du behøver ikke slette bildene, men legg det over på pc'en i en egen mappe som er mer skjult. Og om denne "venninnen" sender deg meldinger igjen så kan du bare la være å svare eller svare kort uten å spørre noe tilbake. Ganske drøyt av henne om dette er en god venninne i utgangspunktet, uansett hvor unge dere er. Og at du sliter og har det vondt nå er helt normalt, du har kjærlighetssorg. Når skolen begynner igjen så får du finne noen andre å være med og heller unngå dem begge to. Anonymkode: 1a882...a2c 2
saltyliquorice Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Jeg hadde slettet meldingene, bildene, begge fra sosiale medier og bedt henne fint om å slutte å kontakte meg igjen. Trenger ikke slike tullinger i livet ditt. Du tror det kanskje ikke nå, men du kommer deg over det det vil ta tid, men det blir bedre etterhvert. Omgås folk det er verdt å være sammen med og som bryr seg om deg, det gjør det litt lettere. Kanskje har du en god venninne som har vært gjennom et brudd selv eller som kan støtte deg i denne vanskelige perioden ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå