AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Jeg har blitt avstandsforelsket i en mann jeg ikke kjenner så godt. Jeg har truffet han fysisk, men han addet meg på facebook. Jeg føler at et velfungerende forhold blir tilnærmet umulig, uten at jeg går inn på hva. Men han er ikke gift eller opptatt. Han kan plutselig bare sende en melding eller svare på storyen min (på facebook). Han spør hvordan jeg har det osv. Jeg svarer. Og blir jo veldig glad. Men selv tar jeg aldri bare tilfeldig kontakt, fordi det bare blir en lykkefølelse der og da og så blir det som om jeg går og venter på neste gang jeg hører fra han. Virker ikke som han gruer seg til å ta kontakt med meg, mens jeg er for redd for å ikke få svar, selv om han har svart alltid hittil. Når det gjelder kompiser så gruer jeg meg jo aldri. Er ikke engang redd for å ikke få svar. Anonymkode: 93f91...d71
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 2 minutter siden, Ta mère skrev: Still deg opp utenfor huset hans og syng en serenade. Jaja. Det blir en veldig lang reise bare for å gjøre det, vet ikke sdressen hans en gang. Anonymkode: 93f91...d71
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 13 minutter siden, Ta mère skrev: 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja. Det blir en veldig lang reise bare for å gjøre det, vet ikke sdressen hans en gang. Anonymkode: 93f91...d71 Tror du Romeo eller Julie hadde Gule sider? Likevel ble det hænky pænky med tragisk utgang i Verona. De møttes vel tilgeldig uansett. De var ikke på lang avstand. Teit svar. Anonymkode: 93f91...d71
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Noen andre med synspunkter? Anonymkode: 93f91...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå