AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Har vanligvis hatt to dager med brun spotting før mensen setter ordentlig igang. Har da regnet mens fra dagen med første friske blødning. Denne måneden derimot, begynte det med frisk blødning. Ikke mye, men nok til at jeg regnet det som start på mens. Dagen etter var det full rulle med kraftig menstruasjon. Regner jeg da mens fra den første dagen med blødningen? Selv om jeg det siste året ca har hatt to dager med brun spotting før frisk blødning.?!? Anonymkode: 0e32e...23d
Ede Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Dette lurer jeg litt på også, har noen ganger flere dager med spotting før det går igang med skikkelig blødning og mens smerter. Jeg har lest flere steder at man regner fra den dagen det blør skikkelig/friskt blod så det er det jeg har tatt utgangspunkt i. Men alltid litt uskikker som sagt...
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Hvis du måler temperaturen regelmessig og følger med på det, så vil du se at temperaturen faller når menstruasjonen starter. Utfra tempfallet kan du dermed se om menstruasjonen begynner med spotting eller to dager etter når den friske blødningen kommer. Anonymkode: 1d64f...279
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå