Gå til innhold

Misjonær..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rart spørsmål, men må dere hjelpe penis på plass i misjonærstillingen..? 

Med han jeg er med nå må enten jeg eller han gi litt hjelp... Eksen la seg bare over og så skle den rett inn.. Kjenner jeg savner det litt..

Anonymkode: 6d6d0...c21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen av oss må det i mitt forhold. Har han kort penis? 

Anonymkode: f5000...3fa

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med han jeg er med nå må enten jeg eller han gi litt hjelp... Eksen la seg bare over og så skle den rett inn.. Kjenner jeg savner det litt..

Misjonærer pleier å hjelpe hverandre til å komme på den rette vei, når den ene av dem kommer på avveie. 

Anonymkode: 9f1cd...20a

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vareiere litt, noen ganger finner den treffer den blink og andre ganger med litt hjelp. Men da får gjerne klitoris litt kos før den finner veien inn☺️😜

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet med det. Noen ganger skjer det, andre ganger ikke.

Anonymkode: fcedb...6f8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oftest må jeg hjelpe mannen med å få inn penisen i vaginaen min. Skjønner ikke hvorfor det skal vært så vanskelig å finne frem! Han har båt sertifikat, så hvorfor han er så dårlig på å navigere skjønner jeg ikke 😂 Han treffer blink, inn i mellom 😉

Anonymkode: 94aad...789

• Liker 3
Skrevet

Stort sett ikke noe problem å sikte seg inn selv, men på grunn av vinkel og bøy, må jeg dytte den ned for å treffe, og kan ikke bare legge meg over. Det hjelper godt om dama er plaskvåt før vi starter. :nigo:

Gjest Axl Rose
Skrevet

Som oftest trenger jeg ikke det nei. En sjelden gang, og da som oftest de som hjelper den på plass. Jeg gidder ikke det når jeg kan få hjelp:nigo: Nei jeg har hverken kort eller tynn tissefant.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi gjør det. Altså, en av oss hjelper karen på plass.

Anonymkode: 4c7e6...fd6

AnonymBruker
Skrevet

Klarer å finne veien selv, men liker at dama tar tak i den å putter den på plass.:P Da føles hun så grådig ut:fnise:

Anonymkode: 18ff9...b4f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...