Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle vært ferdig med vgs for 2 år siden, men av ulike grunner droppet jeg ut (var syk og mye dumt skjedde i livet mitt) 
men nå i år fyller jeg 21 og er ferdig med vgs. Problemet er at jeg har null motivasjon for siste halvår. Er faktisk helt forferdelig, og gruer meg sykt til å begynne igjen i morgen. Har så mye slitsomme ting som skjer i livet mitt ellers også. Livredd for at karakterene skal gå i dass, og ikke minst at jeg skal droppe ut igjen. 
Noen som har noen tips for å få motivasjon? Og til å klare å fullføre? Har ingen venner i kl heller og de er 2 år yngre

Anonymkode: 91308...447

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28 og starter på vgs om 1 uke! Helsefagarbeider :fnise: Mange som er mye eldre enn deg som fullfører vgs sent så du er forsatt i mål med vgs før veldig mange!

Anonymkode: 3f793...89d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kun et halvår igjen. Du har vært flink som har stått på så langt! Dette greier du! :yvonne:Jobber du ved siden av? Kanskje for mye? Mulighet til å trappe ned der?

Anonymkode: 2f52f...18e

• Liker 1
Gjest making.a.mess
Skrevet

Motivasjonen din må vel være tanken på hvor dritt det vil være å droppe ut når du har så kort tid igjen for så å måtte gjøre all jobben på nytt senere i livet. Det blir enda tøffere siden.  Kutt heller ut de menneskene som gjør livet ditt dritt. Se igjennom fingrene med at du ikke har venner i klassen.  Når vgs er over kan du bytte miljø og starte med blanke ark. Tenk heller på hvilke lystbetont ting du kan gjøre når vgs er over og bruk dette som et mål. Hva med å søke studieplass i utlandet? På en sydhavsøy kanskje? Eller reise rundt i verden? Loffetur rundt i eksotiske land? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...