AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #61 Skrevet 1. januar 2018 Det hørtes helt sykt ut. Sengetøyet vårt koster ikke så mye en gang 😂😂 Hvordan ser en slik pute ut? Visste ikke at det fantes så dyre puter en gang? 😅 Anonymkode: e6a8b...3c1
miss summers Skrevet 1. januar 2018 #62 Skrevet 1. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: En helt anonym person spør et spørsmål på nett og det er det samme som å gjøre narr av noen? Anonymkode: 0f184...13c Ja.
filifjonka Skrevet 1. januar 2018 #63 Skrevet 1. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det hørtes helt sykt ut. Sengetøyet vårt koster ikke så mye en gang 😂😂 Hvordan ser en slik pute ut? Visste ikke at det fantes så dyre puter en gang? 😅 Anonymkode: e6a8b...3c1 Sengetøy, jeg kjøpte sengetøy fra Odd Molly til 1800,- x 2, det var galskap det.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #64 Skrevet 1. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Godt nyttår! Samboeren min har mistet forstanden og mener vi skal ha en pute til 1500 kroner. Jeg kan selvsagt ikke nekte henne å kjøpe denne puten, men siden vi har felles økonomi og pleier å diskutere innkjøp til heimen, så syns jeg det er min sak. I følge samboeren min er dette helt vanlig, og grunnen til at jeg reagerer er at jeg ikke har peiling på interiør. Vi er ikke på randen av brudd altså😉 men jeg mener at som småbarnsforeldre med mange utgifter, så er dette bortkastede penger, og råflott. Av ren nysgjerrighet, vil dere kalle innkjøpav en pute til 1500 kroner normalt? Hilsen gnieren Anonymkode: 0026d...e58 Dersom dere samlet har inntekt over 2 mill, er usedvanlig opptatt av interiør og/eller denne puten er laget av en designer dere har fulgt over tid, ja. Dersom din samboer bare har forlest seg på harryinteriørblogger over jula fordi hun har for få hobbyer her i livet så bør hun heller finne en hobby. Dersom hun kan fortelle deg (uten å sjekke), hvem som har designet puten, hvor den er laget og av hviltåket materiale så kan hun kjøpe den. For sine lommepenger. Dersom ikke er det enhver som er glad i henne sin plikt å fortelle henne at hun oppfører seg som en pretensiøs dust og kommer til å se ut som en looser ved neste besøk. Fordi ... folk må fortelles sånt. Rett fra levra. Anonymkode: 2bb82...3e4 3
smilo Skrevet 1. januar 2018 #65 Skrevet 1. januar 2018 1 time siden, filifjonka skrev: For dyr var den vel ikke, kanskje du bare ikke trengte den? Det er vel ingen som egentlig trenger en pyntepute?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #66 Skrevet 1. januar 2018 Gå inn på Finn.no - Interiør - Missoni. Masse puter til halv pris Anonymkode: 158d1...4fd 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #67 Skrevet 1. januar 2018 Jeg kjøpte missoni pute til den prisen, tenkte ikke spesielt over det. Er på ingen måtte interiørblogger. Har også vipp bøtte på badet til 3000 og lysestake og bolle fra by lassen til 1600 kr stykke. Vi har helt vanlig inntekt og felles økonomi (samlet med mannen til kanskje 1.2mill) og hadde blitt irritert om han så at det ikke var greit å kjøpe disse tingene. Anonymkode: 84972...50b 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #68 Skrevet 1. januar 2018 Sinnsykt. Hun der bør få prioriteringene sine i orden. Anonymkode: 8e1d7...c93
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #69 Skrevet 1. januar 2018 Jeg jobber et sted som selger puter som koster 1000-1500. Er mange som kjøper skikkelige puter i den prisklassen, men det vil ikke syns her på KG hvor det går sport i å spare mest mulig og fortelle alle som bruker 10,- for mye at de er helt ute og kjøre økonomisk. Jeg hadde ikke hatt anledning til å kjøpe dem uten personalrabatt, men er veldig glad for at jeg har dem. Personlig blir jeg ikke lei av ting i god kvalitet. Mine eldste puter har ligget i sofaen vår i 8 år. Anonymkode: 851a4...db6 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #70 Skrevet 1. januar 2018 Man ser ihvertfall hvorfor Nille, Europris og Sparkjøp går så det suser her i landet. Masse billig drit som kan kastes og byttes ut fortløpende. 🤣 Anonymkode: c4b7a...1ce 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #71 Skrevet 1. januar 2018 i noen kretser er det helt normalt å svi av 1500,- på et putetrekk. Husk bare at puter som regel ikke kommer som entall, de kommer som par eller som to par for å matche hverandre i en sofagruppe. Hadde missioni vært min stil, så kanskje jeg hadde tenkt på det. Nå er ikke missioni min stil overhodet, og dermed ville jeg jo ikke kjøpt et putetrekk til 1500,-. Putetrekk er dessuten forbruksvare, i motsetning til f.eks. et grafisk trykk. Anonymkode: 68594...c47 2
tirben Skrevet 1. januar 2018 #72 Skrevet 1. januar 2018 Jeg vil heller ha noen få dyre puter som er i god kvalitet og som jeg synes ser bra ut, enn 20 forskjellige puter til 50 kr stk. Hater bruk og kast, og når jeg kjøper noe, har jeg det i flere år. 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #73 Skrevet 1. januar 2018 Akkurat nå, tirben skrev: Jeg vil heller ha noen få dyre puter som er i god kvalitet og som jeg synes ser bra ut, enn 20 forskjellige puter til 50 kr stk. Hater bruk og kast, og når jeg kjøper noe, har jeg det i flere år. Samme her! Synes det er noe rart med folk som håner andres valg her inne. Bare fordi man ikke ønsker puter sydd av barn i østen fylt med dun nappet av levende fjærkre. Anonymkode: c4b7a...1ce 2
Thyra Skrevet 1. januar 2018 #74 Skrevet 1. januar 2018 Jeg hadde veldig lyst på en pyntepute for en stund siden. Men dropoet det fordi jeg syntes den var for dyr. Den kostet 600 ... Mulig den kommer på salg? 1
bopera Skrevet 1. januar 2018 #75 Skrevet 1. januar 2018 Interiør er en hobby for mange, og da må man få velge å bruke pengene sine på det, om man ønsker. MEN da må forutsetningen være at man har økonomien til det, og at innkjøpet av en pute til 1500,- ikke vil føre til at man må forsake noe viktigere. Dere burde hver måned spare en liten sum hver, slik at du slipper å ta stilling til at hun ønsker å bruke pengene sine på slikt, om det så er 1500,- på en pute, eller like store summer på sportsutstyr, data, bil, sminke etc. Motegreie eller ikke - alt har en utløpsdato.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #76 Skrevet 1. januar 2018 Jeg bryr meg lite om hva folk velger å bruke sine egne penger på. Min mann er fint i stand til å ta egne valg om hva han vil bruke penger på og jeg regner med at han ikke legger seg opp i hva jeg ønsker å bruke penger på. Personlig tror jeg ikke jeg hadde brukt mer enn 500,- pr pute. Merke er ikke viktig, men kvaliteten. Synes ikke det er bedre å bruke 50kr og bytte ut hvert år. Anonymkode: 656a5...a91 2
Måbarefåsiat... Skrevet 1. januar 2018 #77 Skrevet 1. januar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Av ren nysgjerrighet, vil dere kalle innkjøpav en pute til 1500 kroner normalt? Hilsen gnieren Anonymkode: 0026d...e58 Herreud nei! Det er jo det glade vanvidd!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #78 Skrevet 1. januar 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her! Synes det er noe rart med folk som håner andres valg her inne. Bare fordi man ikke ønsker puter sydd av barn i østen fylt med dun nappet av levende fjærkre. Anonymkode: c4b7a...1ce Dun er ikke et etisk produkt uansett pris, se bare på canada goose. Og billig betyr ikke at de er produsert av barn. Det fins fair trade merker, men det er vel neppe tilfelle her. Anonymkode: 441e8...656 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #79 Skrevet 1. januar 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her! Synes det er noe rart med folk som håner andres valg her inne. Bare fordi man ikke ønsker puter sydd av barn i østen fylt med dun nappet av levende fjærkre. Anonymkode: c4b7a...1ce Fylt av dun? Nei, det er nok fullt syntetisk, alt av puter som er i min sofa. Mye bedre med puter uten dun, de synker jo bare sammen. Kikket nettopp på merkelappen til yndlingsputa: 100 % polyester, sannsynligvis lagd av norsk olje. Begynner bare å bli litt slapp etter 3 år. Tipper jeg betalte 150 kr på Princess for den. Anonymkode: e7453...f0d 1
Thyra Skrevet 1. januar 2018 #80 Skrevet 1. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For en pyntepute så er det mye, hos meg. 20 kr maks er en grei pris. Anonymkode: 60667...b27 Hvor får man kjøpt pynteputer til 20 kroner? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå