AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Godt nyttår! Samboeren min har mistet forstanden og mener vi skal ha en pute til 1500 kroner. Jeg kan selvsagt ikke nekte henne å kjøpe denne puten, men siden vi har felles økonomi og pleier å diskutere innkjøp til heimen, så syns jeg det er min sak. I følge samboeren min er dette helt vanlig, og grunnen til at jeg reagerer er at jeg ikke har peiling på interiør. Vi er ikke på randen av brudd altså😉 men jeg mener at som småbarnsforeldre med mange utgifter, så er dette bortkastede penger, og råflott. Av ren nysgjerrighet, vil dere kalle innkjøpav en pute til 1500 kroner normalt? Hilsen gnieren Anonymkode: 0026d...e58 10
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Hvis man har råd til det, så er bare spørsmålet om det er verdt å ta seg råd til det. Jeg synes ikke det er verdt å ta seg råd til slikt, men uvanlig er det heller ikke der jeg kommer fra. Er vel egentlig normalen når jeg tenker meg om. Folk har sykt god råd. Anonymkode: 268d8...8f9 6
Sirah Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Nei det er ikke normalt... Jeg syntes jeg skeier skikkelig ut om jeg kjøper en pyntepute til 500kr 😂 19
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Pynteputer til 1500 kr er galskap. Anonymkode: ef99e...536 18
filifjonka Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Godt nyttår! Samboeren min har mistet forstanden og mener vi skal ha en pute til 1500 kroner. Jeg kan selvsagt ikke nekte henne å kjøpe denne puten, men siden vi har felles økonomi og pleier å diskutere innkjøp til heimen, så syns jeg det er min sak. I følge samboeren min er dette helt vanlig, og grunnen til at jeg reagerer er at jeg ikke har peiling på interiør. Vi er ikke på randen av brudd altså😉 men jeg mener at som småbarnsforeldre med mange utgifter, så er dette bortkastede penger, og råflott. Av ren nysgjerrighet, vil dere kalle innkjøpav en pute til 1500 kroner normalt? Hilsen gnieren Anonymkode: 0026d...e58 Jeg fant en pyntepute i Bangkok som jeg likte veldig godt og spurte om pris. 1800,- norske kroner skulle de ha, for en pute i Bangkok, ekspeditøren skjønte nok ikke mye da jeg lo så jeg grein. Jeg elsker puter, men ville maks gi 400, 500 kr for ei pute, denne prisen er galskap. 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Nei, jeg kan strekke meg til kr 199.. ok maks 299 hvis det er en veldig pen pute Dama di bør lære seg litt økonomi. Med mindre dere er veldig rike, bør man ilke bruke så mye på en pyntepute... som hun garantert blir lei av etter noen mnd. Ikke får dere solgt den for mye heller. Anonymkode: 955ad...96b 27
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt nyttår! Samboeren min har mistet forstanden og mener vi skal ha en pute til 1500 kroner. Jeg kan selvsagt ikke nekte henne å kjøpe denne puten, men siden vi har felles økonomi og pleier å diskutere innkjøp til heimen, så syns jeg det er min sak. I følge samboeren min er dette helt vanlig, og grunnen til at jeg reagerer er at jeg ikke har peiling på interiør. Vi er ikke på randen av brudd altså😉 men jeg mener at som småbarnsforeldre med mange utgifter, så er dette bortkastede penger, og råflott. Av ren nysgjerrighet, vil dere kalle innkjøpav en pute til 1500 kroner normalt? Hilsen gnieren Anonymkode: 0026d...e58 Hvordan ser en slik pute ut? Gullbelagt? Anonymkode: 8f605...ee8 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 Jeg har en solid årsinntekt og synes at pyntepute for 1500 kr høres helt sinnsvakt ut. Anonymkode: 0f184...13c 10
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. januar 2018 #10 Skrevet 1. januar 2018 Det er en latterlig prioritering, selv med god råd.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #11 Skrevet 1. januar 2018 Vibrerer den? Anonymkode: 674ec...acd 6
chouette Skrevet 1. januar 2018 #12 Skrevet 1. januar 2018 Jeg hadde ikke gjort det. Det er en pyntepute. 4
filifjonka Skrevet 1. januar 2018 #13 Skrevet 1. januar 2018 Bla House of Hackney har disse putene, pene, men dyre...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #14 Skrevet 1. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis man har råd til det, så er bare spørsmålet om det er verdt å ta seg råd til det. Jeg synes ikke det er verdt å ta seg råd til slikt, men uvanlig er det heller ikke der jeg kommer fra. Er vel egentlig normalen når jeg tenker meg om. Folk har sykt god råd. Anonymkode: 268d8...8f9 Jeg kunne vært med på å prioritere å spare til kunst, eller bruke penger på kvalitetsmøbler og varige bruksting. Men dette ser jeg ingen nytte i. Faktisk så syns jeg det er kvalmt. Anonymkode: 0026d...e58 11
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #15 Skrevet 1. januar 2018 Jeg kjøpte tre stykker til 2000 kr stykket, brukt. Hadde dem et halvt år før jeg solgte dem videre til samme pris. De var i skinn, og fra et designmerke. Veldig fine, men jeg ble lei av dem. Anonymkode: 41b69...9c8 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #16 Skrevet 1. januar 2018 Ikke engang sofaen min koster så mye.. Anonymkode: 6af25...7a1 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #17 Skrevet 1. januar 2018 Huff da, her aner jeg at det kommer til å blir diverse krangler om interiør fremover, er hun opptatt av interiør vil dere få mange slike diskusjoner, og spørsmålet er hvor frelst hun er. Avstanden mellom dere virker å være i overkant stor, så jeg foreslår at dere lager en ordning der dere hver for dere disponerer litt penger som dere kan bruke som dere vil. Da slipper dere å diskutere slike innkjøp. Anonymkode: 1aa9e...e57 7
Gjest chisandra Skrevet 1. januar 2018 #18 Skrevet 1. januar 2018 Uansett hvor mye penger jeg hadde hatt, så hadde jeg aldri, aldri brukt så mye penger på ei pyntepute.
T-Rex Skrevet 1. januar 2018 #19 Skrevet 1. januar 2018 Det er veldig mye for en pyntepute. Som andre nevner, er nok dette en motegreie, og noe man går lei. Så når dere er uenige, synes jeg puta skal droppes. Alternativt kan du kanskje forhandle om det - 1 måneds bleieskift, eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #20 Skrevet 1. januar 2018 Hver sin lyst, men jeg hadde aldri betalt så mye for noe så lite. Jeg har blant annet pute med gulldekor hjemme i sofaen, som har kostet langt mindre. Anonymkode: e7453...f0d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå