AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Jeg virkelig hater bursdagen min. I fjor satt jeg bare alene i leiligheten og håpet dagen kunne gå fort over. Familien min har ikke enset bursdagen min siden jeg gikk på barneskolen, etter dette så har jeg ikke blitt feiret eller fått gave, ikke fikk jeg noe til jul heller forsåvidt. Nå er det ikke gavene som betyr noe, men å hvertfall se at noen bryr seg. Det er vel ekstra sårt siden jeg faktisk går ganske langt for at de skal få en fin feiring. Nå har jeg bursdag om 1 ukes tid, og det eneste jeg vil er å legge meg under dyna og sove over denne dagen.. sånn, der fikk jeg utløp for litt frustrasjon. Anonymkode: 1c87d...1e9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Så trist, TS. Sånn skal det jo ikke være.. Har du ingen venner du kan feire litt med heller? Anonymkode: 3d6a7...116
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 Jeg er her! Gratulerer med dagen til deg!😊🎉💖🎂 Anonymkode: 1e254...581
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Utrolig trist Jeg hater også bursdagene mine, da jeg er veldig ensom og får ikke akkurat mange gratulasjoner osv. Sender deg en god klem <3 Anonymkode: b4237...54b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 Skjønner godt hvordan du har det. Den dagen blir liksom en bekreftelse på hvor lite du betyr for andre, det er sånn det føles. Jeg hadde det sånn til jeg fikk barn og de begynte å forstå dette med bursdag, det er kjempeviktig for dem at jeg får en fin dag selv om ingen andre bryr seg. Så det har blitt sånn at jeg arrangerer feiring av dagen min selv og kjøper gaver på barnas vegne. Anonymkode: 59bd3...e1f 2
male32 Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 Har det mye på samme måten. Nå er det bare 2 uker til bursdagen min. Jeg er ensom hele tiden. Sitter bare alene her i leiligheten. På bursdagen, jul, 17 mai osv er dager det er ekstra tungt å være ensom. Tenker at alle andre feirer, er med venner, ute osv. Ser at andre får mange hundre gratulasjoner på facebook når de har bursdag. Fint å høre at man ikke er alene med å ha det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå