Gå til innhold

Usikker på følelsen for han. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet i over en måned med en mann på Sukker. Det har vært veldig hyggelig. Og så har vi har møtt hverandre en gang. Da fikk jeg ikke helt den gode følelsen, og har ikke hatt lyst til å treffes igjen etterpå. Mens han har vært interessert i å treffes igjen og har spurt om dette et par ganger.

Jeg er usikker på om dette kan være det rette siden jeg ikke følte helt god kjemi første gang vi traff hverandre. Men så er jeg redd for om jeg går glipp av en mulighet. 

Bør jeg ta sjansen på å møte han igjen, eller har dere erfaring med at dårlig første møte ikke lar seg rette opp?

Anonymkode: cb8a0...a6d

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Bedre å angre på ting man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort ;)

Det skader jo ikke om dere tar en kaffe eller no en gang til. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er " den gode følelsen "? Du sier jo han har vært hyggelig. Er det slik at du tenker kanskje det finnes noen bedre? 

Anonymkode: 13feb...5b0

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er " den gode følelsen "? Du sier jo han har vært hyggelig. Er det slik at du tenker kanskje det finnes noen bedre? 

Følelsen av at dette er den rette kanskje? (leser selv at dette er litt søkt kanskje)

Den gode følelsen inni seg når man møter en person. Og da tenker jeg at det kanskje finnes en annen person som gir meg denne følesen...

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det holder ikke bestandig at den man dater er hyggelig. De aller fleste, til og med de gærneste, er hyggelige på date.

Anonymkode: de7ec...4e5

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Følelsen av at dette er den rette kanskje? (leser selv at dette er litt søkt kanskje)

Den gode følelsen inni seg når man møter en person. Og da tenker jeg at det kanskje finnes en annen person som gir meg denne følesen...

ts

Jeg vet ikke. Vanskelig å si da noen personer ikke helt klarer å være seg selv ved første møte og da kan man gå glipp av å se hvem de faktisk er. Altså se deres personlighet og da stemmer heller ikke kjemi. Man er jo nervøs etc. 

Er man usikker finner man ut av det, verre er det jo ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Vanskelig å si da noen personer ikke helt klarer å være seg selv ved første møte og da kan man gå glipp av å se hvem de faktisk er. Altså se deres personlighet og da stemmer heller ikke kjemi. Man er jo nervøs etc. 

Er man usikker finner man ut av det, verre er det jo ikke. 

Men så er jeg redd for å såre han hvis jeg møter han igjen og fremdeles ikke har noen god følelse. Han har jo så lyst til at vi skal møtes, og virker mye mer klar enn meg...

ts

AnonymBruker
Skrevet

Men så er jeg redd for å såre han hvis jeg møter han igjen og fremdeles ikke har noen god følelse. Han har jo så lyst til at vi skal møtes, og virker mye mer klar enn meg...

ts

Du kan ikke gå gjennom livet på en meningsfull måte uten å såre folk er jeg redd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ts

Du kan jo bare si det som det er. Og møtes på et sted som cafe fremfor middag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke gå gjennom livet på en meningsfull måte uten å såre folk er jeg redd.

Det kjenner jeg at du har helt rett i. Bare så vanskelig å måtte nok en gang si at jeg ikke fikk den gode følelsen av å møte.

Litt feigt dette kanskje, leser jeg av mine egne svar her. 

ts

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

ts

Er det ikke god kjemi på første date, er det nok lurt å bare gå videre tenker jeg. Det bør være et minstekrav at man har lyst til å treffe denne personen igjen. 

Endret av DonaldDuck
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, DonaldDuck skrev:

Er det ikke god kjemi på første date, er det nok lurt å bare før videre tenker jeg. Det bør være et minstekrav at man har lyst til å treffe denne personen igjen. 

Hun skriver at hun er usikker på følelsen for ham

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Haha, det er ikke sånn at det er kjærlighet ved første blikk for de fleste. Med min eks tok det flere måneder før jeg i det hele tatt likte han ;)

Anonymkode: 104c4...84b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, DonaldDuck skrev:

Er det ikke god kjemi på første date, er det nok lurt å bare gå videre tenker jeg. Det bør være et minstekrav at man har lyst til å treffe denne personen igjen. 

For mange er jo ikke 1 date super fordi man er veldig nervøs. Derfor kan kjemien komme når man slapper mer av etter et par dater  

Anonymkode: 104c4...84b

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hun skriver at hun er usikker på følelsen for ham

Hm skrev også at hun følte at det ikke var helt god kjemi. Det var det jeg baserte mitt svar på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror hun har svarene selv. Hun er bare litt redd for å handle etter hjertets vilje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror hun har svarene selv. Hun er bare litt redd for å handle etter hjertets vilje.

Du har nok helt rett i det. Og en liten dose feighet kanskje...

Nyttårsforsett: Bli litt tøffere?

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...