Gå til innhold

Kan man spise laks 2 dager etter pakken er åpnet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte laks på bunnpris (det er 2 laksfileter for 30). Jeg spiste den ene for 2 dager siden, tenkte å spise den siste i dag. Men jeg lurer på om man kan spise det 2 dager etter at fiskepakken er åpnet? Det er ikke frossen fisk og forbruksdatoen er ikke utgått.

Anonymkode: c9d92...263

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er fisken pakket? Er hele pakken åpnet? Eller er den siste laksefileten vakumpakket i egen pakke? 

Anonymkode: df2f3...0f8

AnonymBruker
Skrevet

Det kan du trygt spise.

Anonymkode: 539dd...818

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du lukter på den kjenner du fort om den ikke kan spises. Jeg hadde spist den hvis den luktet greit. Regner med at den er oppbevart i kjøleskap og i tett boks/plastpose e.l.

Anonymkode: 782e0...6ca

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan du trygt spise.

Anonymkode: 539dd...818

Ok, takk for svar. :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er fisken pakket? Er hele pakken åpnet? Eller er den siste laksefileten vakumpakket i egen pakke? 

Anonymkode: df2f3...0f8

Hele pakken er åpnet. Det er en sånn pakke: https://bunnpris.no/billig-middag (det er laksfileet som er på bildet).

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du lukter på den kjenner du fort om den ikke kan spises. Jeg hadde spist den hvis den luktet greit. Regner med at den er oppbevart i kjøleskap og i tett boks/plastpose e.l.

Anonymkode: 782e0...6ca

Ja, jeg oppbevarte den i plastpose i kjøleskapet. Og det lukter ikke annerledes enn vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Den kan du fint spise. 

Fisk i ferskvaredisker ligger lenger i disken enn den du har i kjøleskapet. Så ikke noe problem.

Anonymkode: 9e968...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...