AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Jeg er litt lost for tiden.. Jeg har alltid vært sammen med menn, men nå har jeg truffet en jente som jeg liker veldig godt. Vi har en kjempegod kjemi, og trives veldig godt sammen med hverandre. Hun liker meg også, så alt er så langt bra. Men jeg er egentlig ganske redd. Jeg har aldri før vært interessert i jenter. Og jeg er redd fordi jeg er så usikker. En del av meg vil hive meg inn i dette, men en annen del vil holde litt tilbake. Det er i tillegg barn inne i bildet, så går jeg for noe må jeg være sikker! Jeg er redd for å prøve, i tilfelle jeg kan komme til å såre henne. (Tenk om jeg finner ut at dette ikke er noe?) Det kan jo være at hun finner ut at jeg ikke er typen for henne også, men er mye mer redd for å såre noen enn å bli såret selv!😞 Detter er vel egentlig som dating til vanlig også, man vet jo ikke om det kommer til å funke. Jeg hadde sikkert vært like redd for å såre vedkommende om det var en mann.. Sukk, det jeg er redd for er vel egentlig om det viser seg at jeg ikke er «der», men hvordan vet jeg det?? Så dere som har vært i denne situasjonen før, hvordan gikk det? Anonymkode: 6f65e...71d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Jeg har sett mange videoer som handler om nettopp dette. Det pleier å bli noe på dem iallefall, så jeg ville ikke vært bekymra. Anonymkode: 23683...640
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Ignorer svaret over. Prøv å date litt, vent med å møte ungene/la ungene møte den andre før du er sikker Anonymkode: d36ed...1de 3
Forundret.. Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Hvorfor ikke bare være helt åpen og ærlig om hvordan du føler? Ikke verste måten å starte et forhold på det. 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 Du er først nødt å spørre deg selv. Kunne du tenkt deg å slikke musa hennes? Hvis svaret er ja så er det bare å kjøre på. Anonymkode: 82691...f73 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 Husk på at forskningen viser at det er veldig mye vold i lesbiske forhold. Så vær forsiktig. Anonymkode: f678d...f7b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 Nesten (bare) idiotiske svar her! Jeg har vært i samme situasjon. Har barn, hun andre hadde ikke. Jeg hetero, hun skeiv. Jeg endte opp med å fortelle det, etter flere måneders vennskap som bare ble sterkere og sterkere. Det viste seg å være gjensidig, og det resulterte i mitt livs kjærlighet. Vær ærlig om hva du føler og tenker, og ta det steg for steg. Det er skummelt uansett hvem du hadde hatt disse følelsene for. Anonymkode: 96ba2...71e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå