Serèena Skrevet 4. februar 2005 #1 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei! Er det noen som ennå ikke har kommet seg så langt som å begynne treningen igjen? Har vært enormt treeg jeg da. Men har nå satt meg en tidsfrist for å begynne igjen.Førstkommende MANDAG så er det på ann igjen. Noen som vil henge med? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 4. februar 2005 #2 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei! Er det noen som ennå ikke har kommet seg så langt som å begynne treningen igjen? Har vært enormt treeg jeg da. Men har nå satt meg en tidsfrist for å begynne igjen.Førstkommende MANDAG så er det på ann igjen. Noen som vil henge med? :-) Begynte idag jeg!! Lykke til på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trena Skrevet 4. februar 2005 #3 Del Skrevet 4. februar 2005 Har allerede begynt, men vil gjerne være med! Det er hardt den første gangen, men formen kommer kjapt tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serèena Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 4. februar 2005 Så flott og høre :-) Skal begynne Mandag jeg da. Håper det går greit. Fint og høre at flere hiver seg med. Er kommet sikkelig ut av form. Så det blir forhåpentligvis digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå