Leonetta Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Har vært så uheldig å få en liten bulk i bilen til min samboer, og er så redd for å fortelle det da han er så redd for bilen sin. Og blir så sur og kjefter. Har faktisk vært mindre redd for å fortelle om jeg skulle ha vært utro(som jeg aldri har vært). Vet jeg må fortelle det eller innrømme det før/når han oppdager det men det blir et helvete. Måtte bare lette hjertet mitt selv om jeg vet hva som må til,,
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Hvor er bulken da? I metalldelen? Eller plastikkdelen? Kan det rettes på tror du før det merkes? Anonymkode: ab829...b86
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Kan forstå at bilen betyr mye for din samboer, men han bør tross alt være mer glad i deg. En bil er en materiell ting, og en liten bulk skal man alltids kunne få rettet ut. Mye kan man få gjort selv hvis man har litt utstyr å ta av. Ellers kan SMART-repair være en god løsning hvis bulken er av mindre art. Mye billigere enn ordinært verksted. Anonymkode: 16b5d...e48
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Lat som ingenting, da får noen andre skylden Anonymkode: 37b51...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er bulken da? I metalldelen? Eller plastikkdelen? Kan det rettes på tror du før det merkes? Anonymkode: ab829...b86 plast "bulker" ikke Anonymkode: 16b05...d6f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 2 timer siden, Leonetta skrev: Har vært så uheldig å få en liten bulk i bilen til min samboer, og er så redd for å fortelle det da han er så redd for bilen sin. Og blir så sur og kjefter. Har faktisk vært mindre redd for å fortelle om jeg skulle ha vært utro(som jeg aldri har vært). Vet jeg må fortelle det eller innrømme det før/når han oppdager det men det blir et helvete. Måtte bare lette hjertet mitt selv om jeg vet hva som må til,, Det bør jo gå greit så lenge du tar regninga Anonymkode: 16b05...d6f
Gjest steinbukk79 Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Om han er en ekte mann så driter han i om bilen har fått en bulk... Hva om så du hadde vert ute for en ulykke, å bilen ble mer skada å du også skada, skulle han ha satt seg ned å furte over bilen ? Si det som det er, du har neppe gjort det med vilje
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: plast "bulker" ikke Anonymkode: 16b05...d6f Ikke det? http://www.side3.no/motor/fikser-bulk-med-kokende-vann/3423139117.html Anonymkode: ab829...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå