Gjest lumenna Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Hei. Har møtt en gutt jeg har begynt å date, og jeg liker han veldig godt. Han ble dumpet av ex for en stund siden, men jeg vet ikke om han er helt ferdig med henne enda. Han sier han er det, men jeg vet ikke. Navnet hennes står fortsatt på postkassen, og vi har truffet hverandre for lite til at jeg kan påpeke det.... Hva betyr dette??
Gjest totten Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 Kan ikke det bare være en liten forglemmelse da? er det en egen lapp han bare kan dra av, eller må han faktisk stryke det ut eller fjærne en klisterlapp med begge navna på og få seg en ny? For dette kan fort bli en ting man ikke gidder stresse med, og som lett kan gå i glemmeboksen. Uansett så vil han jo ikke akkurat få henne tilbake fordi om navnet hennes står på postkassen, så jeg ville ikke sett på dette som en indikator på at han ikke har glemt henne!!!!
Annie Skrevet 4. februar 2005 #3 Skrevet 4. februar 2005 Så utrolig teit at man ike kan snakke sammen om ting. Å spørre om hvorfor navnet hennes står der burde da være peanuts.
Gjest Daniella_ Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Hvis jeg blir såret7dumpet så fjerner jeg alle spor fra den jeg er glad i. Så kanskje det er positivt at navnet fortsatt står på ringeklokka? Hos meg hadde lappen vært revet av på dagen for å si det sånn...og det betyr ikke at jeg hadde vært over han. MEN spør han du
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Slik var det med meg og eksen også,og navnet forble stående på postkassa.Etter flere mnd mannet jeg meg endelig opp og spurte og fikk til svar at hun fremdeles fikk posten sin dit :o Jeg hadde også følelsen av at han ikke var over eksedama si og etter å ha kalt meg Trine 7 ganger på noen mnd. var det nok. Jeg heter ikke Trine
Leo Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 Min eksmanns navn sto på min postkasse i ca. ett år etter at han hadde flyttet. Grunnen til dette var ganske enkelt at selv om han hadde meldt flytting og omadressert post, så var det fremdeles noe som "glapp" og kom med feil adresse. For å unngå å forvirre det stakkars postbudet mer enn nødvendig, lot vi navnet stå og han kom og hentet posten sin. Dette hadde absolutt ingenting å gjøre med at jeg ikke var kommet over ham (Min nåværende manns navn sto på samme postkasse i samme periode), men var en rent praktisk løsning som sørget for at han fikk all posten sin i en overgangsperiode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå