AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Erfaringer mottas med takk Anonymkode: ed10a...098
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Magefølelsen er en god indikasjon. Trikset er å følge den😉 Anonymkode: a22ce...3d0 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 - "jeg vil ikke/vet ikke om jeg vil ha forhold nå" -gir lite oppmerksomhet ellers, men MYE når man treffes (så lenge man er "target") -"forsvinner" helt i perioder (=opptatt med andre damer) men opprettholder ofte en viss kontakt. (Rulerer ofte en fast krets kvinner) -skal ta alt som det kommer, nekter å stilles krav til og skal selv sette alle premisser for "forholdet" Anonymkode: 370eb...87f 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: - "jeg vil ikke/vet ikke om jeg vil ha forhold nå" -gir lite oppmerksomhet ellers, men MYE når man treffes (så lenge man er "target") -"forsvinner" helt i perioder (=opptatt med andre damer) men opprettholder ofte en viss kontakt. (Rulerer ofte en fast krets kvinner) -skal ta alt som det kommer, nekter å stilles krav til og skal selv sette alle premisser for "forholdet" Anonymkode: 370eb...87f Jeg er vel strengt tatt en player og dette er nesten rake motsettningen til hvordan jeg går frem. Anonymkode: 6a75c...954 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Du holdes skjult. Blir ikke vist til venner og fam. Du er god mok kun til en ting. Vil ikke ha deg med på fest. Vil ikke skrive om deg i sosiale medier. Bil ikke planlegge helg eller ferie med deg. Du er kun et leketøy uten verdi. Anonymkode: 0108f...f2d 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vel strengt tatt en player og dette er nesten rake motsettningen til hvordan jeg går frem. Anonymkode: 6a75c...954 Utdyp da, så ts slipper bli såret av menn som deg. Anonymkode: 370eb...87f 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: - "jeg vil ikke/vet ikke om jeg vil ha forhold nå" -gir lite oppmerksomhet ellers, men MYE når man treffes (så lenge man er "target") -"forsvinner" helt i perioder (=opptatt med andre damer) men opprettholder ofte en viss kontakt. (Rulerer ofte en fast krets kvinner) -skal ta alt som det kommer, nekter å stilles krav til og skal selv sette alle premisser for "forholdet" Anonymkode: 370eb...87f Enig. Blir også skeptisk om mannen smører veldig tykt på når det kommer til komplimenter Klart det må ikke være en player, men jeg ville i hvert fall vært på vakt. Ble selv sammen med en slik mann, men trodde han var player svært lenge. Annet er å huske på at man ikke blir kjent med en person i løpet av en kveld, osv. Det tar tid å blir kjent med en person og spesielt ved dating. Det er jo som et jobbintervju. Det er jo ingen som ønsker å vise sine dårlige sider. Anonymkode: a4a9c...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 Min erfaring er at menn som ikke er playere og faktisk er oppriktige tåler at man stiller krav. De vil ikke komme med unnskyldinger som "at de ikke kan være i noe fast akkurat nå. Må se hvor livet leder dem. lever i nuet. Osv osv". Se heller etter de mennene som er oppriktige Anonymkode: f99d9...22d 2
fullførsetningen Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at menn som ikke er playere og faktisk er oppriktige tåler at man stiller krav. De vil ikke komme med unnskyldinger som "at de ikke kan være i noe fast akkurat nå. Må se hvor livet leder dem. lever i nuet. Osv osv". Se heller etter de mennene som er oppriktige Anonymkode: f99d9...22d Jeg kan finne på å komme med slike uttalelser når jeg er usikker på damens interesse, eller føler at jeg ikke har henne der jeg vil ha henne. Det gir meg en retrettmulighet. Om jeg kunne vært 100 % sikker på damen, ville jeg ikke sagt slik. Gjør det meg til en player? Ja vel, det får så være. Men har man brent seg på damer tidligere, så vil man ikke investere for mye i dem for fort.
herzeleid Skrevet 1. januar 2018 #10 Skrevet 1. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at menn som ikke er playere og faktisk er oppriktige tåler at man stiller krav. De vil ikke komme med unnskyldinger som "at de ikke kan være i noe fast akkurat nå. Må se hvor livet leder dem. lever i nuet. Osv osv". Se heller etter de mennene som er oppriktige Anonymkode: f99d9...22d Tenker dette er gode råd. Er noen virkelig interessert i noe seriøst med deg så tåler de trolig både at det stilles krav og at det må etableres en viss tillit før en har sex.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #11 Skrevet 1. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: - "jeg vil ikke/vet ikke om jeg vil ha forhold nå" -gir lite oppmerksomhet ellers, men MYE når man treffes (så lenge man er "target") -"forsvinner" helt i perioder (=opptatt med andre damer) men opprettholder ofte en viss kontakt. (Rulerer ofte en fast krets kvinner) -skal ta alt som det kommer, nekter å stilles krav til og skal selv sette alle premisser for "forholdet" Anonymkode: 370eb...87f Hvor går grensen for å forsvinne helt i perioder? Når du trodde dere hadde noe, men så plutselig svarer han ikke på mange dager? Anonymkode: d9e95...c38
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #12 Skrevet 1. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vel strengt tatt en player og dette er nesten rake motsettningen til hvordan jeg går frem. Anonymkode: 6a75c...954 Ok, fortell da Lyver du istedet? Lover gull og grønne skoger? Skjønner ikke vitsen med sånn oppførsel jeg. Anonymkode: f8185...a1c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #13 Skrevet 1. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, fortell da Lyver du istedet? Lover gull og grønne skoger? Skjønner ikke vitsen med sånn oppførsel jeg. Anonymkode: f8185...a1c For det er alltid mannen som skal love gull og grønne skoger ikke sant. Typisk mange kvinner å gå etter de som "kan love ting". Når disse mennene vet at de har mye å spille på så tiltrekker de seg selvfølgelig ressursvake kvinner. Det er disse kvinnene som itsettes for playere. Nesten så det er fortjent, hvis hun tenker at mannen skal love ting. Anonymkode: d9e95...c38
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #14 Skrevet 1. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: For det er alltid mannen som skal love gull og grønne skoger ikke sant. Typisk mange kvinner å gå etter de som "kan love ting". Når disse mennene vet at de har mye å spille på så tiltrekker de seg selvfølgelig ressursvake kvinner. Det er disse kvinnene som itsettes for playere. Nesten så det er fortjent, hvis hun tenker at mannen skal love ting. Anonymkode: d9e95...c38 Jeg er bare nysgjerrig på hvilken metode som benyttes jeg. Som player. Er jo en kjent sak at menn lyver om sine intensjoner og sier de vil ha forhold, også vil de ikke det. Ofte kan de holde på sånn i månedsvis før de finner seg en ny partner å pøke på, akkurat som en hund Virker som et ufattelig slitsomt liv å bytte damer på den måten gjennom hele livet, men. Anonymkode: f8185...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #15 Skrevet 1. januar 2018 (Tar utgangspunkt i menn når jeg skriver dette. Selvsagt kan kvinner også være playere). Det er en viss forskjell på menn som bevisst går inn for å late som om de er ute etter noe seriøst, og menn som bare ikke er interessert nok i deg. Når det er sagt, føler jeg at typiske kjennetegn på en klassisk player, er at han får deg til å føle deg mindreverdig. "Jeg er for bra for deg". Det er selvsagt visse 'trekk', eller kjennetegn som går igjen: - Vedkommende vier deg mye oppmerksomhet i starten. Trekker seg tilbake for en periode, for så å komme tilbake. - Gir deg mye komplimenter. Overdrevent mange. - Virker ikke nervøs i ditt nærvær. Har ofte en overfladisk sjarme. - Presenterer deg ikke for venner, eller familie. - Er tilsynelatende opptatt av overfladiske ting. - Kan gi inntrykk av at han er ute etter noe seriøst. Folk sier alt for å få sex. Alt. Jeg slutter aldri å bli overraska over hva folk sier, eller gjør for å få seg et ligg. Playere kan operere forskjellig. Noen virker mer seriøse, andre ikke. Det jeg vil frem til, er at jeg ikke føler at det er noen fasit på hvordan en player 'oppfører' seg. Men - lytt til og følg magefølelsen. Jeg er veldig for å la 'tvil komme den tiltalte til gode', men ikke når det kommer til dating. Er det noe som skurrer, så er det som regel ikke rett. Jeg dumpet akkurat nylig en fyr som sa ha ville noe seriøst, men som så visst ikke viste det i sin oppførsel. Ikke tvil på deg selv og din intuisjon. Anonymkode: de485...5de 1
Xcase33 Skrevet 2. januar 2018 #16 Skrevet 2. januar 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Erfaringer mottas med takk Anonymkode: ed10a...098 Begynn å ta initiativet selv ovenfor menn du liker...ikke bare sitt å vent på å bli offer for playere som tilfeldigvis går forbi deg...det er som regel bare en kategori mannfolk som sjekker deg opp. Tar du selv initiativet så kvalifiserer du deg inn mot andre type mannfolk....mhmm ikke knukket den koden enda? jaja
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #17 Skrevet 2. januar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Magefølelsen er en god indikasjon. Trikset er å følge den😉 Anonymkode: a22ce...3d0 Haha nei.... Dere kvinner har en ekstremt dårlig trackrecord på dette. Det er enkelt å spotte en player. De er som regel cocky, pågående og har en skyhøy selvsikkerhet (ofte kunstig), med andre ord akkurat det dere kvinner tenner på. Og det funker. Jeg har hatt et par slike kamerater og de fikk med seg noen av de fineste jentene på utestedet hver eneste gang de var ute (og de hadde ikke en gang noe særlig bra utseende selv, han ene var blant annet ganske kraftig overvektig). Anonymkode: 064a1...5af
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #18 Skrevet 2. januar 2018 Tror mange sjarmerende, men genuint forsiktige menn som ønsker å gå rolig frem havner i playerbåsen hos mange kvinner, utfra hva jeg leser her. Når jeg player deg er tegnene på det rett foran øynene dine. Og jeg vet at du vet, innerst inne. Du har magefølelsen, men greier ikke å sette fingeren på hvorfor. Ent test kan være å ta de mest sjarmerende tingene han har sagt, og se om du kan se for deg at han sier akkurat det samme, med det samme blikket, til en hvilkensomhelst annen dame. Hvis det faller seg veldig naturlig, sier nok magefølelsen din at du har med en player å gjøre. Lysna til den, eller hopp i det og ta sjansen. Anonymkode: 3cc84...181
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #19 Skrevet 2. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha nei.... Dere kvinner har en ekstremt dårlig trackrecord på dette. Det er enkelt å spotte en player. De er som regel cocky, pågående og har en skyhøy selvsikkerhet (ofte kunstig), med andre ord akkurat det dere kvinner tenner på. Og det funker. Jeg har hatt et par slike kamerater og de fikk med seg noen av de fineste jentene på utestedet hver eneste gang de var ute (og de hadde ikke en gang noe særlig bra utseende selv, han ene var blant annet ganske kraftig overvektig). Anonymkode: 064a1...5af Jeg vet om noen playere som spiller på å trenge omsorg å være litt skadet. Man trenger jo skyhøy selvtillit for å utføre en sånn løgn, de bare later som de ikke har det. Eksen min kunne fint spille på det. Dra opp ting som hadde skjedd for maaange år siden for at man skulle syns synd på han. Han kunne fint spille på å det å late som han ble lei seg i sosiale sammenhenger (av tign han selv la opp til) for å få oppmerksomhet og sympati. Nå var han ekstrem ,men like vel en del ting han gjorde som jeg gjerne deler så andre kanskje slipper en lingnende fyr. Anonymkode: f99d9...22d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #20 Skrevet 2. januar 2018 Haha, playere er tragiske. Måtte spille ekstremt skuespill for å få seg noe. Anonymkode: 99fd3...d07 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå