AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Datet en fyr en god stund. Brukt mye tid med han og vi har begge tatt initiativ til datene. Vi har gjort mye forskjellig og vi har både kysset og kommet hverandre nær. Jeg har hilst på kusinen hans og han kalte meg " hun jeg dater" og viste mye lidenskap fra dag 1. ( kanskje et varselsignal) Vi har hverandre ikke på sosiale medier og har benyttet sms til å planlegge. Vi har ikke tekstet noe særlig, men forsøkte å sende noen nattameldinger og fikk da svar, men aldri fått en telefon eller melding initiert av han. Det kan gå mange dager mellom hver gang vi ses og nå som jeg måtte til moren min i julen for så å ta noen vakter har vi ikke hatt kontakt på en evighet. Det virker litt dødfødt. Jeg liker han. Hva gjør jeg? Hva vil han? Anonymkode: 2e3e3...ca9
Gjest padawan Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Han har vært lidenskapelig fra starten av og tar initiativ. Hva er det du egentlig lurer på?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Hvorfor han ikke så mye som ønsker meg en god jul eller et godt nytt år. Jeg sendte bilde av kaken jeg lagde siden han elsker den type kake, men fikk ikke noe kommentar. Han har ikke så mye som en eneste gang spurt meg " hvordan står det til", bare face to face. Jeg rekker på en måte ut en hånd, men han avfeier den gang på gang. Jeg sa at jeg synes det hadde vært fint å høre fra han i julen, men nei. Sendte et bilde av en konsert jeg vsr på, men ingen kommentar. Anonymkode: 2e3e3...ca9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Du virker litt intens. Anonymkode: ddc94...88a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du virker litt intens. Anonymkode: ddc94...88a Hun har ikke fått god jul og ikke hørt noe på en uke nå i julen? Ikke legg dette på henne. Han er ikke interessert. Man ignorer ikke folk man dater. Anonymkode: 4c61d...14b 3
Cbunke90z Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 (endret) . Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 Hvis han hadde vært interessert hadde han vel svart deg i det minste på de bildene du sendte han. Var jeg deg hadde jeg sendt en melding der jeg spurte om han var interessert i å fortsette å date eller om han hadde fått kalde føtter. Du risikerer at han da trekker seg, men det er i så fall kanskje like greit. Så slipper du å måtte legge inn innlegg på KG for å søke svar på noe ingen andre enn han kan svare på. Anonymkode: c6395...3d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå