DonaldDuck Skrevet 2. januar 2018 #61 Skrevet 2. januar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Åssen kan du vite at det er feil hvis de ikke kan avkreftes? Anonymkode: bb0d4...dd5 Jeg kan ikke vite at de er feil. Men det argumentet har vel blitt brukt med lite hell ved et par anledninger tidligere i historien. Better safe than sorry. 1
Horten Market Skrevet 2. januar 2018 #62 Skrevet 2. januar 2018 (endret) 2 timer siden, DonaldDuck skrev: Velkjent hersketeknikk å vri ditt eget kvinnesyn over på meg. Det er ganske mange kvinner som skriver anonymt på dette forumet. Du har skrevet at de ikke har ryggrad til å stå for noe og at de ikke kan ytre selvstendige tanker. Mitt kvinnesyn tåler dagens lys. Du går i fistel når ditt menneskesyn avsløres av dine egne ord. Du har ikke klart å formulere hvorfor du mener dette er "svært generaliserende". Mener du kvinner på KG er representativ for befolkningen? Jeg er helt sikker på at det ikke stemmer, så jeg snakker altså ikke om den kvinnelige befolkningen, men om kvinner, og noen få menn, på KG, som overbruker AB-funksjonen. Du mener dette er "svært generaliserende". Kom igjen, bruk kapasiteten din til å klargjøre hvorfor du mener dette er "svært generaliserende". Venter i spenning, men sikkert forgjeves. Kjenner typen, venstresosialist som føler seg moralsk overlegen, men stikker så snart han blir utfordret og moralsk avkledd. Sitat Har du tenkt på at det kanskje er fordi de ikke ønsker å debattere med brukere ikke kan gi seg mens leken er god? Hersketeknikk. Du angriper, så vil du tilrane deg siste ord ved å stille den du angriper i dårlig lys når han svarer. Tell antall innlegg du har skrevet om dette i tråden, så vil du se det andre kan se: Det er du som messer og ikke kan gi deg "mens leken er god". Har du selvinnsikt og intellekt til å se det? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg spurte fordi jeg ville vite om du hadde de samme nedlatende meningene om menn som poster som anonym. Jeg er forøvrig for gammel til å bli såret av innleggene dine på KG. Blir nok mest bare oppgitt av arrogansen din. Anonymkode: c2b7b...295 Fakta er aldri nedlatende. Det ER fakta at de fleste som skriver som AB på dette forumet, ikke har ryggrad til å stå for det de skriver. De forteller det selv. Argumentet som oftest anføres er at de ikke kan avsløre sitt allerede anonyme nick fordi da blir ytringene assosiert med det. Når du finner fakta nedlatende, så forteller det kun noe om deg. Den ekle følelsen du får som du kaller nedlatende, kommer ikke fra den som forteller fakta, men fra deg selv. Det er din vurdering av deg selv du føler. Endret 2. januar 2018 av Horten Market
Wonders Skrevet 3. januar 2018 #63 Skrevet 3. januar 2018 På 1.1.2018 den 11.38, AnonymBruker skrev: Jeg er SÅ lei av at de fleste skriver innlegg som anonym. Det er utrolig irriterende. Enig eller ikke? Kjør debatt! Anonymkode: a0795...45d Blir så oppgitt over dette selv. Så lenge det ikke er sensitivt så finner jeg ikke noe grunn. Bare tull.
Miklo Velka Skrevet 3. januar 2018 #64 Skrevet 3. januar 2018 On 1/2/2018 at 12:16 PM, AnonymBruker said: Hvis AB blir borte så blir jeg borte. Har det noe å si? Om det har noe å si om du blir borte? Overhodet ikke, for det er ingen som aner hvem du er.
Gjest Tom Bäcker Skrevet 3. januar 2018 #65 Skrevet 3. januar 2018 På 1.1.2018 den 11.44, AnonymBruker skrev: Selv skriver jeg som anonym fordi det er noen brukere på KG som er ute etter meg. Anonymkode: 0eeea...787 Hvordan ute etter deg? Sende torpedoer hjem til deg? Si stygge ting? Eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå