Gå til innhold

Hvorfor skrive som anonym

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner som har behov for å være dobbelt anonym, viser at de ikke har ryggrad til å stå for noe. Det er også disse som alltid jatter med venninnene sine i det virkelige liv, aldri våger å ytre en selvstendig tanke, og klager på menn fordi de har så dårlig selvtillit.

Jenter, første steget til bedre selvtillit er å våge å ytre seg bak et nick på KG. Bare prøv!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir for dumt når brukere som sletter og starter nye brukere skal kritisere andre for å bruke AB-funksjonen. 

Anonymkode: 0eeea...787

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er anonym hvis jeg skriver noe personlig. Også fordi det er dessverre altfor mange (som regel AB-ere) som blir veldig personlige og skal ta folk med info de har fått fra andre tråder hvis noen er uenig med de; "og dette sier du som har en unge du aldri ser".. etc.. Orker ikke slike hersketeknikker. 

Anonymkode: d711c...897

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, Horten Market said:

Kvinner som har behov for å være dobbelt anonym, viser at de ikke har ryggrad til å stå for noe. Det er også disse som alltid jatter med venninnene sine i det virkelige liv, aldri våger å ytre en selvstendig tanke, og klager på menn fordi de har så dårlig selvtillit.

Jenter, første steget til bedre selvtillit er å våge å ytre seg bak et nick på KG. Bare prøv!

Hvis du bytter ut kvinner/jenter med menn/gutter, gjelder det samme da? Mange menn her bruker også anonymknappen flittig.

Anonymkode: c2b7b...295

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi anonymitet er en gave.

Anonymkode: 345d4...bc6

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg kan velge

Anonymkode: 0ae94...06d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis AB blir borte så blir jeg borte. Har det noe å si? Innholdet i innlegget er det samme og trolling blir fjernet uavhengig om det er AB eller nick.

Anonymkode: 0b997...952

Skrevet
10 timer siden, Horten Market skrev:

Næh! Tenk! Du har funnet veien til bedre selvtillit. Den går via KG :nordvesta: Jeg gleder meg masse til å bygge selvtilliten her inne i 2018:sarkasme:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jentadi skrev:

Næh! Tenk! Du har funnet veien til bedre selvtillit. Den går via KG :nordvesta: Jeg gleder meg masse til å bygge selvtilliten her inne i 2018:sarkasme:

Og jeg som trodde at veien til bedre selvtillit var å ringe internett- og TV-leverandører og si opp alle avtaler. 

Anonymkode: 345d4...bc6

Skrevet
13 minutter siden, Jentadi said:

Så fantastisk å høre!! Dette innlegget er ett av mange som skal bygge min selvtillit til uante høyder i 2018 :edie:

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bytter ut kvinner/jenter med menn/gutter, gjelder det samme da? Mange menn her bruker også anonymknappen flittig.

Det sier seg selv, men at du måtte spørre viser en sårbarhet hos deg. Dette er et jenteforum, derfor er det naturlig at flest jenter her skriver som AB. Nesten alle sammen, faktisk.

5 timer siden, DonaldDuck skrev:

Så fantastisk å høre!! Dette innlegget er ett av mange som skal bygge min selvtillit til uante høyder i 2018 :edie:

Du er jo allerede over det trinnet på stigen når du ikke skriver som AB, du skjønner vel det? Man får ikke bedre selvtillit av å gjøre det samme, men av å utfordre seg selv.

For øvrig viser flere kommentarer her, inkludert ditt, hvordan man kan dumme seg ut ved å anta at andre er dum.

Skrevet
26 minutter siden, Horten Market said:

Det sier seg selv, men at du måtte spørre viser en sårbarhet hos deg. Dette er et jenteforum, derfor er det naturlig at flest jenter her skriver som AB. Nesten alle sammen, faktisk.

Du er jo allerede over det trinnet på stigen når du ikke skriver som AB, du skjønner vel det? Man får ikke bedre selvtillit av å gjøre det samme, men av å utfordre seg selv.

For øvrig viser flere kommentarer her, inkludert ditt, hvordan man kan dumme seg ut ved å anta at andre er dum.

Jeg antar da ikke at du er dum. Det kalles humor. Aldri anta at andre antar at du er dum :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, DonaldDuck said:

Jeg antar da ikke at du er dum. Det kalles humor. Aldri anta at andre antar at du er dum :)

Jeg syns ikke det var morsomt, og tolket det heller som et personangrep mot vedkommende.

Anonymkode: bb0d4...dd5

Skrevet
17 hours ago, Horten Market said:

Just now, AnonymBruker said:

Jeg syns ikke det var morsomt, og tolket det heller som et personangrep mot vedkommende.

Morsommere enn de svært generaliserende og negative kommentarene om kvinner over her i hvert fall. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 minutter siden, DonaldDuck skrev:

Morsommere enn de svært generaliserende og negative kommentarene om kvinner over her i hvert fall. 

Hvordan mener du en innskrenkende formulering som "Kvinner som har behov for å være dobbelt anonym" er "svært generaliserende"? Hvis du mener dette behovet gjelder alle kvinner, så blottlegger du et temmelig usympatisk kvinnesyn.

Endret av Horten Market
Skrevet
Just now, Horten Market said:

Hvordan mener du en innskrenkende formulering som "Kvinner som har behov for å være dobbelt anonym" er "svært generaliserende"? Hvis du mener dette gjelder alle kvinner, så blottlegger du et temmelig usympatisk kvinnesyn.

Velkjent hersketeknikk å vri ditt eget kvinnesyn over på meg. Det er ganske mange kvinner som skriver anonymt på dette forumet. Du har skrevet at de ikke har ryggrad til å stå for noe og at de ikke kan ytre selvstendige tanker.

Har du tenkt på at det kanskje er fordi de ikke ønsker å debattere med brukere ikke kan gi seg mens leken er god?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Horten Market said:

Nei, jeg spurte fordi jeg ville vite om du hadde de samme nedlatende meningene om menn som poster som anonym.

Jeg er forøvrig for gammel til å bli såret av innleggene dine på KG. Blir nok mest bare oppgitt av arrogansen din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, DonaldDuck said:

Generalseringer er ikke alltid feil, selv om det som sies er negativt. Så lenge det er er relevant for trådens tema burde de tillates. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Generalseringer er ikke alltid feil, selv om det som sies er negativt. Så lenge det er er relevant for trådens tema burde de tillates. 

Generaliseringer er veldig ofte feil. Spesielt når de etterfølges av påstander som neppe kan dokumenteres eller bevises.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, DonaldDuck said:

Generaliseringer er veldig ofte feil. Spesielt når de etterfølges av påstander som neppe kan dokumenteres eller bevises.

Åssen kan du vite at det er feil hvis de ikke kan avkreftes? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...