Gå til innhold

Gammel hund som tisser på seg i søvne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en hund som er frisk og rask, men tisser på seg når hun sover. Hun har alltid sovet i senga mi, og det er ikke noe særlig å våkne i en dam av urin... er det noe å gjøre med?

Anonymkode: 0ffa0...dd2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra til dyrlegen? 

Anonymkode: b2369...12c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dyrlegen kan nok svare på det spørsmålet

Anonymkode: b536a...048

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men sånn for å dra en ide ut av huet, inkontinens er en mulighet siden hunden er gammel. Men snakk med dyrlege. Du må få sjekket blæra til hunden.

Anonymkode: b2369...12c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok da blir det dyrlege :) jeg tenker det er normalt og ikke så mye å gjøre noe med når hunden er 14 år. Men vi tar en sjekk!

• Liker 1
Gjest A National Acrobat
Skrevet (endret)

Da min hund ble kastrert sa de at hun kunne komme til å bli litt lekk. Hun er 10 år, og det er snart 6 år siden hun ble kastrert. Hun har ikke dette problemet, enda. 

Det vår veterinær sa var at det er helt normalt for kastrerte hunder og at det finnes medisiner de kan få. Ring veterinær og snakk med de. Hvis hunden din ikke er kastrert kan det være fordi han/hun er gammel, som du sa. Lykke til. 🙂

Endret av A National Acrobat
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, A National Acrobat skrev:

Da min hund ble kastrert sa de at hun kunne komme til å bli litt lekk. Hun er 10 år, og det er snart 6 år siden hun ble kastrert. Hun har ikke dette problemet, enda. 

Det vår veterinær sa var at det er helt normalt for kastrerte hunder og at det finnes medisiner de kan få. Ring veterinær og snakk med de. Hvis hunden din ikke er kastrert kan det være fordi han/hun er gammel, som du sa. Lykke til. 🙂

Hun er kastrert! For 10 år siden da, og ikke hatt disse problemene før de siste ukene. Ringer vet i morgen! Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...