AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Jeg har en hund som er frisk og rask, men tisser på seg når hun sover. Hun har alltid sovet i senga mi, og det er ikke noe særlig å våkne i en dam av urin... er det noe å gjøre med? Anonymkode: 0ffa0...dd2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Dra til dyrlegen? Anonymkode: b2369...12c 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Dyrlegen kan nok svare på det spørsmålet Anonymkode: b536a...048 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Men sånn for å dra en ide ut av huet, inkontinens er en mulighet siden hunden er gammel. Men snakk med dyrlege. Du må få sjekket blæra til hunden. Anonymkode: b2369...12c 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Ok da blir det dyrlege jeg tenker det er normalt og ikke så mye å gjøre noe med når hunden er 14 år. Men vi tar en sjekk! Anonymkode: 0ffa0...dd2 1
Gjest A National Acrobat Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 (endret) Da min hund ble kastrert sa de at hun kunne komme til å bli litt lekk. Hun er 10 år, og det er snart 6 år siden hun ble kastrert. Hun har ikke dette problemet, enda. Det vår veterinær sa var at det er helt normalt for kastrerte hunder og at det finnes medisiner de kan få. Ring veterinær og snakk med de. Hvis hunden din ikke er kastrert kan det være fordi han/hun er gammel, som du sa. Lykke til. 🙂 Endret 1. januar 2018 av A National Acrobat
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 4 timer siden, A National Acrobat skrev: Da min hund ble kastrert sa de at hun kunne komme til å bli litt lekk. Hun er 10 år, og det er snart 6 år siden hun ble kastrert. Hun har ikke dette problemet, enda. Det vår veterinær sa var at det er helt normalt for kastrerte hunder og at det finnes medisiner de kan få. Ring veterinær og snakk med de. Hvis hunden din ikke er kastrert kan det være fordi han/hun er gammel, som du sa. Lykke til. 🙂 Hun er kastrert! For 10 år siden da, og ikke hatt disse problemene før de siste ukene. Ringer vet i morgen! Takk for svar:) Anonymkode: 0ffa0...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå