Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ei singel jente på 26 år og i år var første året alene på nyttårsaften. Jeg har ikke blitt invitert til noe, for alle andre feirer som par og/eller sammen med de andre familiene som har barn... Jeg synes det er flaut, så jeg har ikke sagt til noen at jeg ikke er blitt invitert. På 17.mai så inviterer jeg meg selv til et vennepar der de inviterer par med barn, men jeg føler det er mindre flaut den dagen enn på nyttårsaften.

Jeg gjore det beste ut av det med pizza, julekaker, sofa  og film! Det var litt herlig å kunne ta det rolig etter en travel jul, men følte meg ensom!

Er det noen andre som har det som meg? 

Gjerne kom med tips om hva jeg kan gjøre med situasjonen!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg har feiret nyttårsaften alene flere ganger, har gjerne jobbet og ikke giddet å dra på fest etterpå. Jeg syns det er koselig, jeg. Og en god kveld å reflektere over hva som kommer i det nye året. Det har også vært noen hysterisk morsomme vi som feirer nyttår alene-tråder her inne ;) 

Men om man vil være sammen med noen på nyttårsaften, kan det hende at man rett og slett må ta initiativ selv. Jeg feiret med en venninne og hennes familie. Ble ikke hæla i taket med små barn til stede, men det var veldig koselig. Og de satte også pris på at jeg kom, for da ble det liksom gjort mer stas på feiringen, som de sa. Men jeg hadde jo ikke blitt invitert dit, hvis jeg ikke spurte hva de skulle. 

Anonymkode: e0915...843

AnonymBruker
Skrevet

Jeg feirer med sønnen min på to år. Og syns egentlig det er helt ålreit mtp alt julestresset som har vært og barn som er sliten etter jula. Det har blitt en helt vanlig dag for oss føler Jeg, bare med kalkun og det som hører til. Legger meg tidlig jeg før det smeller, og har en som sover sykt godt igjennom det. Blir ho litt ensomt når poden sover, men det er litt godt å føle på den også egentlig syns jeg 

Anonymkode: 19a59...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...