Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Hvilken shampoo for normalt ubehandlet hår er den beste? Trenger ikke dyr frisør-shampoo, men vil gjerne ha en som lukter godt og ikke skader håret. Noen som har en favoritt?
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 Dove skal være god (ikke prøvd selv).
Belba Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Jeg brukte Herbal Essences (du vet, reklamen med dama som får orgasme i dusjen ) før. Den var helt grei, beste jeg har prøvd av ikke-frisør-shampoo'er.
Scheherazade Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Jeg liker Fructis av butikkshampoer. En håpløs kork riktignok, umulig å få opp når du er våt på hendene... Ellers liker jeg Define sin nourish eller noe slikt, men da er vi jo oppe i litt dyrere shampoer, kanskje 15-20 kroner dyrere.
liv Skrevet 4. februar 2005 #6 Skrevet 4. februar 2005 Jeg brukte Herbal Essences (du vet' date=' reklamen med dama som får orgasme i dusjen ) før. Den var helt grei, beste jeg har prøvd av ikke-frisør-shampoo'er.[/quote'] jeg og..
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 Elvive/Elvital (eller hva det nå enn heter i Norge) har også gode shampoer, de gule likner mistenkelig på enkelte Kerastaseprodukter. Jeg vurderer å prøve den lilla volumserien (og så lukter den så godt).
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #9 Skrevet 4. februar 2005 Jeg bruker Head & Shoulder sin frisk sitrus og El vital (gul flaske) balsam. Må si at jeg er skikkelig fornøyd med H&S shampoen!
Gjest happyending Skrevet 4. februar 2005 #10 Skrevet 4. februar 2005 Jeg har normalt hår, men med ømfindtlig hodebunn.. Jeg brukte finesse shampo og balsam, lukter kjempegodt, man får rent og fint hår, den er god mot hodebunnen og ikke særlig dyr.. Jeg har og brukt define, den var og veldig god, men etter en stunds bruk ble den for sterk for hodebunnen og jeg fikk flass.. Og head & shoulders og herbal essences dreper hodebunnen min, trengte bare å bruke et par ganger før jeg flassa og fikk nesten sår i hodebunnen.. Så de ville ikke jeg brukt...
Dru Skrevet 4. februar 2005 #11 Skrevet 4. februar 2005 Elvital Anti Breakage (gule flasker) har jeg brukt i flere år nå, og jeg er kjempefornøyd med den.
Gjest Lilleulv Skrevet 6. februar 2005 #12 Skrevet 6. februar 2005 Jeg ville gått for fructis eller elvital
Arwen Skrevet 6. februar 2005 #13 Skrevet 6. februar 2005 mitt hår blir håpløst av fructis, beste ikke frisørshampoer jeg har brukt er Loréal sine.
Gjest Lea Skrevet 6. februar 2005 #14 Skrevet 6. februar 2005 Jeg liker Naturelle-shampooen (og balsamen) med honning (gul flaske). Om den er bra for håret er en annen sak....
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #15 Skrevet 6. februar 2005 Til "normalt" hår synes jeg deen grønne Fructis-shampoen er veldig god.
Søtpotita Skrevet 6. februar 2005 #16 Skrevet 6. februar 2005 før eg begynte med frisør-shampoar så brukte eg både den gjennomsiktige oransje og den gule Loreal shampoen:) Og var egentlig fornøyd med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå