Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken shampoo for normalt ubehandlet hår er den beste? Trenger ikke dyr frisør-shampoo, men vil gjerne ha en som lukter godt og ikke skader håret.

Noen som har en favoritt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dove skal være god (ikke prøvd selv).

Gjest Anonymous
Skrevet

takknemlig for svar! noen flere? :)

Skrevet

Jeg brukte Herbal Essences (du vet, reklamen med dama som får orgasme i dusjen :roll: ) før. Den var helt grei, beste jeg har prøvd av ikke-frisør-shampoo'er.

Skrevet

Jeg liker Fructis av butikkshampoer. En håpløs kork riktignok, umulig å få opp når du er våt på hendene... :roll:

Ellers liker jeg Define sin nourish eller noe slikt, men da er vi jo oppe i litt dyrere shampoer, kanskje 15-20 kroner dyrere.

Skrevet
Jeg brukte Herbal Essences (du vet' date=' reklamen med dama som får orgasme i dusjen :roll: ) før. Den var helt grei, beste jeg har prøvd av ikke-frisør-shampoo'er.[/quote']

jeg og..

Skrevet

Elvive/Elvital (eller hva det nå enn heter i Norge) har også gode shampoer, de gule likner mistenkelig på enkelte Kerastaseprodukter. Jeg vurderer å prøve den lilla volumserien (og så lukter den så godt).

Skrevet

Jeg bruker Head & Shoulder sin frisk sitrus og El vital (gul flaske) balsam.

Må si at jeg er skikkelig fornøyd med H&S shampoen!

Gjest happyending
Skrevet

Jeg har normalt hår, men med ømfindtlig hodebunn.. Jeg brukte finesse shampo og balsam, lukter kjempegodt, man får rent og fint hår, den er god mot hodebunnen og ikke særlig dyr..

Jeg har og brukt define, den var og veldig god, men etter en stunds bruk ble den for sterk for hodebunnen og jeg fikk flass..

Og head & shoulders og herbal essences dreper hodebunnen min, trengte bare å bruke et par ganger før jeg flassa og fikk nesten sår i hodebunnen.. Så de ville ikke jeg brukt...

Skrevet

Elvital Anti Breakage (gule flasker) har jeg brukt i flere år nå, og jeg er kjempefornøyd med den.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg ville gått for fructis eller elvital :)

Skrevet

mitt hår blir håpløst av fructis, beste ikke frisørshampoer jeg har brukt er Loréal sine.

Skrevet

Jeg liker Naturelle-shampooen (og balsamen) med honning (gul flaske).

Om den er bra for håret er en annen sak....

Gjest Anonymous
Skrevet

Til "normalt" hår synes jeg deen grønne Fructis-shampoen er veldig god.

Skrevet

før eg begynte med frisør-shampoar så brukte eg både den gjennomsiktige oransje og den gule Loreal shampoen:) Og var egentlig fornøyd med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...