AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #21 Skrevet 1. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Spurte fordi jeg var nysgjerrig på hvorfor du føler deg berettiget til å sitte på din høye hest og erklære de som ikke har et like kynisk syn på livet som deg, som dumme. Det vitner om en snever og ignorant tankegang, men det er din sak. Anonymkode: 221fa...aca Det er det som er viktig for deg, altså. At et menneske er "høy på seg selv". Om verden går under spiller ingen rolle, det var et jævla menenske som var høy på seg selv så da skal man jaggu ikke ta noe ansvar! Anonymkode: 7089a...07b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #22 Skrevet 1. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er det som er viktig for deg, altså. At et menneske er "høy på seg selv". Om verden går under spiller ingen rolle, det var et jævla menenske som var høy på seg selv så da skal man jaggu ikke ta noe ansvar! Anonymkode: 7089a...07b Du vet nok like godt som meg at jeg aldri sa det, så om det var det du fikk ut av innlegget mitt så anbefaler jeg at du leser det igjen før du begår flere tankefeil. Anonymkode: 221fa...aca
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #24 Skrevet 1. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Du vet nok like godt som meg at jeg aldri sa det, så om det var det du fikk ut av innlegget mitt så anbefaler jeg at du leser det igjen før du begår flere tankefeil. Anonymkode: 221fa...aca Hva var poenget ditt med innlegget? Hva forsøkte du oppnå? Anonymkode: 7089a...07b
Xcase33 Skrevet 1. januar 2018 #25 Skrevet 1. januar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvor mye ansvar føler du at du har for å gjøre verden til et bedre sted? Mye? Eller ingenting? Tenker du at du vil ha barn? Gir det deg mer ansvar for å sikre en bedre verden, eller bryr du deg ikke? Anonymkode: 7089a...07b Tror ikke #KG er rette plassen for denne tråden
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #26 Skrevet 1. januar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva var poenget ditt med innlegget? Hva forsøkte du oppnå? Anonymkode: 7089a...07b Det står jo der svart på hvitt, spurte fordi jeg var nysgjerrig. Det er ikke det samme som å si at det som er viktig for meg er ansvarsfraskrivelse fordi noen på #kåge var høye på seg selv, slik som du så fint sa det. Å kunne diskutere noe uten å putte ord i munnen på folk er en fin egenskap, prøv det. Anonymkode: 221fa...aca
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #27 Skrevet 1. januar 2018 34 minutter siden, Xcase33 said: Tror ikke #KG er rette plassen for denne tråden Vet ikke om de finnes det riktige sted for denne tråden. Noen mennesker vil forstå budskapet, de fleste ikke Anonymkode: 7089a...07b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #28 Skrevet 1. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er åpenbart at de som reflekterer mest over den globale situasjonen er samtidig de som er mest beleste og som forhåpentligvis evner å se forbi sin egen nese IQ trenger ikke å ha sammenheng med EQ. Anonymkode: fcac3...47c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #29 Skrevet 1. januar 2018 Som forbruker har man et stort ansvar og det prøver jeg å følge opp. Tenker dyrevern og miljø. Vil ikke ha barn. Anonymkode: 4c28e...a67
tussi680 Skrevet 1. januar 2018 #30 Skrevet 1. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke føde barn inn i en korrupt og stygg verden er en ting man kan gjøre. Ellers har individet begrenset innflytelse, men man kan alltisa forsøke gjøre det lille man kan. Om man ikke kan gjøre noe, er eneste valget å begrense skaden. Ved å ikke få barn er det ihvertfall ingen andre nye sjeler som må lide under den styggedommen menneske her skapt Anonymkode: 7089a...07b Så menneskene skal bli utryddet de med? Det klarer nok jorda også med tid og stunder, med tanke på all smelting av is, eller for mye kulde hvert hundreår enn før osv. Da har vi ikke mye vi skulle ha sagt, da blir alle borte.
Atea Skrevet 1. januar 2018 #31 Skrevet 1. januar 2018 Hadde ingen planer om å få barn, men å ta abort var umulig. Barna mine, de er voksne nå, har jobber som er miljørettet. Har også et faddebarn. Synes ikke man skal krisemaksimere det å få barn. Men, merker jeg er mer urolig nå enn den gangen jeg var ung, selv om jeg var urolig da også.
linsejesus Skrevet 1. januar 2018 #32 Skrevet 1. januar 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Hva skal jeg gjøre med det da? Anonymkode: 221fa...aca For eksempel: Gi litt penger til Leger uten Grenser, Amnesty, Unicef, Røde Kors, Redd Barna osv. Prøve å tilgi folk som har gjort deg vondt, inkludert deg selv Smile til folk du møter Være høflig, selv mot telefonselgere Prøve å sette deg inn den andres situasjon når du er uenig i noe Bli med på dugnad Spise litt mindre kjøtt Sykle og gå litt oftere Ringe din mor og spørre hvordan det går Gjøre en ekstra innsats på jobben Si takk når noen gjør noe for deg (selv om det er jobben deres) Si fra når du ser urett Vise for andre at man kan være fornøyd med den kroppen og det livet man har Kort sagt, vær grei. Du har større påvirkning enn du tror.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #33 Skrevet 1. januar 2018 24 minutter siden, linsejesus skrev: For eksempel: Gi litt penger til Leger uten Grenser, Amnesty, Unicef, Røde Kors, Redd Barna osv. Prøve å tilgi folk som har gjort deg vondt, inkludert deg selv Smile til folk du møter Være høflig, selv mot telefonselgere Prøve å sette deg inn den andres situasjon når du er uenig i noe Bli med på dugnad Spise litt mindre kjøtt Sykle og gå litt oftere Ringe din mor og spørre hvordan det går Gjøre en ekstra innsats på jobben Si takk når noen gjør noe for deg (selv om det er jobben deres) Si fra når du ser urett Vise for andre at man kan være fornøyd med den kroppen og det livet man har Kort sagt, vær grei. Du har større påvirkning enn du tror. Gjør allerede de fleste tingene du nevner her. I mine øyne er det bare å være et decent menneske, noe jeg vil si jeg er. Anonymkode: 221fa...aca
linsejesus Skrevet 1. januar 2018 #34 Skrevet 1. januar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Gjør allerede de fleste tingene du nevner her. I mine øyne er det bare å være et decent menneske, noe jeg vil si jeg er. Anonymkode: 221fa...aca Da gjør du allerede mer enn mange, og bidrar til å gjøre verden bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå