Gjest PaN Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 (endret) Er å leter etter GPS til katten som ikke er for stor og som ikke vil kvele katten dersom den skulle sette seg fast. Så derfor lurer jeg på om noen har en GPS de vil anbefale eller vet om et? Jeg har han allerede chippet men ønsker å ta et steg til, jeg tenker sånn at når jeg har fått meg katt og den skal være ute så skal jeg i vertfall vite hvor den går. Jeg vet om sånne jeg så på youtube der de har en gps hvor en kan lage en sone rundt huset som piper om katten går utenfor, håper å finne noe sånt. Katten er forøvrig 2 år og har gått mange turer ute og inne uten problem, men jeg ønsker nå være helt sikker. Er vel litt kattegcrazy jeg men la gå, mine penger Endret 1. januar 2018 av PaN
Pinkee Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Jeg vet bare om Jesperpus som har gps, men hvis jeg husker rett, så kom det der melding om at han hadde kommet for langt vekk fra huset (han ble jaget av rev) Du kan jo sjekke bloggen, og du kan kjøpe slik han har her https://jesperpus.shop/tracker-gps-for-katt.html
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Dette er overvåkning! Har ikke Datatilsynet noe de skulle ha sagt her? Anonymkode: 35425...729 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå