AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Min datter tenker å gå denne linja på vgs. Noen erfaringer? Anonymkode: 1cd5f...4c4
miihita Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Hei! E gikk design og håndverk. Ante da ikke hva e ville gjøre med livet. Ikke lett å bestemme seg for det på den alderen. E gikk så barn og ungdom vg2. Når jeg fant ut at e likte å jobbe med barn. Siden kreativitet er noe man trenger å ha når man jobber med barn er det mulighet for å gå barn og ungdom etter design og håndverk 😊
miihita Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Syns forresten det var et morsomt år. Og e fekk bruke kreativiteten min 😊
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Jeg gikk på VGS da det het "tegning, form og farge", og jeg hadde tre veldig fine år! Lærte masse teknikker, kunsthistorie og mye mer. Jobbmuligheter er jeg ikke helt sikker på, man må i alle fall videreutdanne seg etter vgs, for man får ikke en tittel etter tre år med kunst og håndverk med mindre man går videre etter det første (eller er det andre?) året. Selv ble jeg, etter noen omveier, barne- og ungdomsarbeider. Der får jeg brukt kreativiteten min sammen med barna, selv om det ikke er veldig relevant. Anonymkode: 77e1b...185
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Sikkert en gøy linje å gå. Men kreative yrker hvis man får en. Er ikke godt betalt. Anonymkode: e6221...51f
Gjøksuppe Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Min datter tenker å gå denne linja på vgs. Noen erfaringer? Anonymkode: 1cd5f...4c4 Hva er hennes plan ved å gå på denne linjen? Den kan for eksempel lede til mange fagbrev innen mer verneverdige yrker, så om hun ønsker å jobbe med konservering ol. er dette en vei å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå