AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Det er jo ganske perverst å sjekke om dattera di er jomfru.. Mine foreldre spør meg ALDRI om sånne ting. Det er fullstendig privat. Så hva er grunnen til at man MÅ være jomfru i muslimske land? Syns det er ufattelig kinky og perverst jeg ass. Tenk om foreldra dine hadde hengt et blodig laken over sofaen så alle kan se.. omg jeg hadde dødd av skam. Anonymkode: d279a...4d2 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Man passer på at døttrene ikke finner på noe tull/havner i trøbbel. Menn må ta kontroll på slikt ellers er det lett for at kvinnene kan bli utsatt. Anonymkode: 30c97...170
Kamikatze Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Hvis ei norsk jente blir gravid og alenemor, dekker staten (vi som betaler skatt) og barnefaren moroa, til ungen kan forsørge seg selv. I mindre utviklede land finnes det ikke noe annet sosialt sikkerhetsnett enn pappa eller ektefelle. Så for at far skal slippe å forsørge deg pluss en horunge, må han få deg gift, så tidlig som mulig. Jomfruhinne er eneste kravet mannen stiller, for det meste er bedre enn å humpe dromedarer, så dama trenger ikke være pen. Dessuten ser ikke gubben det, sålenge jenta beholder hijabben på. Derfor sjekker far en gang i uken at dattera fremdeles er jomfru. Det blodige lakenet er svigerforeldrenes "kvittering". Det gjør ingenting om jenta blir flau, for det driter alle tynt i. Hvis fatteren din begynner med ukesjekk av hinna, er det helt OK for meg, hvis jeg kan få mindre skatt. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man passer på at døttrene ikke finner på noe tull/havner i trøbbel. Menn må ta kontroll på slikt ellers er det lett for at kvinnene kan bli utsatt. Anonymkode: 30c97...170 Utsatt for hva? Og hvorfor er det ikke krav om at mannfolka er jomfruer? Jeg takler ikke dobbeltmoral. Anonymkode: d279a...4d2 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 7 minutter siden, Kamikatze said: Hvis ei norsk jente blir gravid og alenemor, dekker staten (vi som betaler skatt) og barnefaren moroa, til ungen kan forsørge seg selv. I mindre utviklede land finnes det ikke noe annet sosialt sikkerhetsnett enn pappa eller ektefelle. Så for at far skal slippe å forsørge deg pluss en horunge, må han få deg gift, så tidlig som mulig. Jomfruhinne er eneste kravet mannen stiller, for det meste er bedre enn å humpe dromedarer, så dama trenger ikke være pen. Dessuten ser ikke gubben det, sålenge jenta beholder hijabben på. Derfor sjekker far en gang i uken at dattera fremdeles er jomfru. Det blodige lakenet er svigerforeldrenes "kvittering". Det gjør ingenting om jenta blir flau, for det driter alle tynt i. Hvis fatteren din begynner med ukesjekk av hinna, er det helt OK for meg, hvis jeg kan få mindre skatt. Det burde bli en del av kulturen her også. Anonymkode: cb41b...dad 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 15 minutter siden, Kamikatze skrev: Hvis ei norsk jente blir gravid og alenemor, dekker staten (vi som betaler skatt) og barnefaren moroa, til ungen kan forsørge seg selv. I mindre utviklede land finnes det ikke noe annet sosialt sikkerhetsnett enn pappa eller ektefelle. Så for at far skal slippe å forsørge deg pluss en horunge, må han få deg gift, så tidlig som mulig. Jomfruhinne er eneste kravet mannen stiller, for det meste er bedre enn å humpe dromedarer, så dama trenger ikke være pen. Dessuten ser ikke gubben det, sålenge jenta beholder hijabben på. Derfor sjekker far en gang i uken at dattera fremdeles er jomfru. Det blodige lakenet er svigerforeldrenes "kvittering". Det gjør ingenting om jenta blir flau, for det driter alle tynt i. Hvis fatteren din begynner med ukesjekk av hinna, er det helt OK for meg, hvis jeg kan få mindre skatt. Skulle ønske at det kunne opplyses om at jomfruhinna ikke eksisterer i den forstand som folk tror. Det er ingen ting som kan sprekke. Ingen mann eller dame (lege eller noen) kan se om du har noen jomfruhinne eller ikke. Finnes ikke, its a myth! Burde også kanskje bli bedre opplyst (og merr tilgjengelig) prevansjonsmidler. Undom gjør dumme ting, tørr kanskje ikke gå på helsestasjon og få tak i kondomer, og graviditet oppstår. Og for å ha understrekt det, det trengs 2 stk for å lage et barn, ikke legg all skyld på "horete" damer pga. et barn blir født! (Excuse my language girls ) Mannen har like stort ansvar som dama på det punktet altså! Så om han ikke tar ansvar for det, så får han rett som det er betale for ungen. Og en siste ting; om samleie gjørs på "riktig" måte (nok oppvarming) så blir det ingen blod første gang en jente har sex. Anonymkode: 22e72...2d2 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 Jomfruhinna eksisterer ikke! Jeg er jomfru, men har prøvd dildo for å kjenne hvordan det føles. Ikke noe blod, bare trangt. At barn skal tvangsgiftes, eller noen i det hele tatt og foreldre som bestemmer partner er jeg ikke for. Men en ting er positivt i den muslimske verden, det er nettopp dette med litt mer kontroll over dødtrene og evt sønnene. For å hindre at de ligger på seg kjønnssykdommer, blir uplanlagt gravide og i verste fall ikke vet hvem faren er fordi de har lagt seg ned med flere samme uka. Syns ons kulturen i vesten er direkte ekkel. Hilsen kvinne 26 Anonymkode: 0437c...708 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 Hvorfor er de fleste religiøse (enten de tror på den ene eller den andre guden) så obsessed med andres sexliv? Anonymkode: 194dd...b3b 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er de fleste religiøse (enten de tror på den ene eller den andre guden) så obsessed med andres sexliv? Anonymkode: 194dd...b3b Er ikke vi alle det da finnes vel nok tråder her inne for å bekrefte det. De fleste mennesker er ganske så nysjerrige av natur Anonymkode: 22e72...2d2 2
Maleficenta Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jomfruhinna eksisterer ikke! Jeg er jomfru, men har prøvd dildo for å kjenne hvordan det føles. Ikke noe blod, bare trangt. At barn skal tvangsgiftes, eller noen i det hele tatt og foreldre som bestemmer partner er jeg ikke for. Men en ting er positivt i den muslimske verden, det er nettopp dette med litt mer kontroll over dødtrene og evt sønnene. For å hindre at de ligger på seg kjønnssykdommer, blir uplanlagt gravide og i verste fall ikke vet hvem faren er fordi de har lagt seg ned med flere samme uka. Syns ons kulturen i vesten er direkte ekkel. Hilsen kvinne 26 Anonymkode: 0437c...708 Tja nå har mennene i denne kvinnehatende kulturen lov å pule hvem de vil selv om de er gift da så ingen garanti for å unngå kjønnssukdommer 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #11 Skrevet 31. desember 2017 54 minutter siden, Kamikatze skrev: Hvis ei norsk jente blir gravid og alenemor, dekker staten (vi som betaler skatt) og barnefaren moroa, til ungen kan forsørge seg selv. I mindre utviklede land finnes det ikke noe annet sosialt sikkerhetsnett enn pappa eller ektefelle. Så for at far skal slippe å forsørge deg pluss en horunge, må han få deg gift, så tidlig som mulig. Jomfruhinne er eneste kravet mannen stiller, for det meste er bedre enn å humpe dromedarer, så dama trenger ikke være pen. Dessuten ser ikke gubben det, sålenge jenta beholder hijabben på. Derfor sjekker far en gang i uken at dattera fremdeles er jomfru. Det blodige lakenet er svigerforeldrenes "kvittering". Det gjør ingenting om jenta blir flau, for det driter alle tynt i. Hvis fatteren din begynner med ukesjekk av hinna, er det helt OK for meg, hvis jeg kan få mindre skatt. Oi,så provoserende. Gjesp. Anonymkode: f14e1...055 2
Kamikatze Skrevet 31. desember 2017 #12 Skrevet 31. desember 2017 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Tja nå har mennene i denne kvinnehatende kulturen lov å pule hvem de vil selv om de er gift da så ingen garanti for å unngå kjønnssukdommer Men det er da innlysende. Når alle tuppene tripper rundt i nikab og burka, er det jo lett for gubben å ta feil...
Maleficenta Skrevet 1. januar 2018 #13 Skrevet 1. januar 2018 3 minutter siden, Kamikatze skrev: Men det er da innlysende. Når alle tuppene tripper rundt i nikab og burka, er det jo lett for gubben å ta feil... De puler vel mer rundt på jenter som har lov å gå ut på byen da...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #14 Skrevet 1. januar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke vi alle det da finnes vel nok tråder her inne for å bekrefte det. De fleste mennesker er ganske så nysjerrige av natur Anonymkode: 22e72...2d2 Forskjellen er at foreldrene til oss kristne driver ikke og tvangsfingrer oss for å sjekke om vi er jomfru.. det er jo bare kvalmt Anonymkode: d279a...4d2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #15 Skrevet 1. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjellen er at foreldrene til oss kristne driver ikke og tvangsfingrer oss for å sjekke om vi er jomfru.. det er jo bare kvalmt Anonymkode: d279a...4d2 Er ikke for noe som helst sjekk av noen, da jomfruhinna ikke eksisterer, og at av det der er bare masse tullball! Og folk var rett på litt privatliv. Var bare jeg som prøvde meg på en delvis sann, pg delvis humoristisk kommentar Anonymkode: 22e72...2d2 1
Maleficenta Skrevet 1. januar 2018 #16 Skrevet 1. januar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjellen er at foreldrene til oss kristne driver ikke og tvangsfingrer oss for å sjekke om vi er jomfru.. det er jo bare kvalmt Anonymkode: d279a...4d2 Æsj gjør de det? Det er isåfall seksuelt misbruk til de grader
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #17 Skrevet 1. januar 2018 12 minutter siden, Maleficenta said: Æsj gjør de det? Det er isåfall seksuelt misbruk til de grader Siden det står her må det jo stemme, eller? Anonymkode: dd0ab...2a2 1
Maleficenta Skrevet 1. januar 2018 #18 Skrevet 1. januar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden det står her må det jo stemme, eller? Anonymkode: dd0ab...2a2 Vet ikke. Derfor jeg spør
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #19 Skrevet 1. januar 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden det står her må det jo stemme, eller? Anonymkode: dd0ab...2a2 Og hvordan ellers skal de sjekke om dattera er jomfru mener du? De kan jo ikke se det utapå klærne. Anonymkode: d279a...4d2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #20 Skrevet 1. januar 2018 Er ikke bare muslimer som er over middels interessert i andres sexliv. Det er noe som alle religiøse sliter med. Anonymkode: 2f78c...00b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå