AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Random spørsmål jeg vet, men jeg gikk på ski her en dag og møtte på en søt hest som slikket på hanskene mine.. det er sånne swix langrennshansker med delvis skinn så jeg får ikke vasket de i maskin. Hvordan kan jeg ellers få rengjort de? Kjenner at de lukter svette også, så hadde vært greit med en rens uansett. Anonymkode: 60ec8...70c
T-Rex Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Vask dem i håndvasken i forholdsvis kaldt vann med Milo eller lignende. Shampoo kan sikkert også brukes. Du får vel fjernet litt snørr i samme slengen...
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Akkurat nå, T-Rex skrev: Vask dem i håndvasken i forholdsvis kaldt vann med Milo eller lignende. Shampoo kan sikkert også brukes. Du får vel fjernet litt snørr i samme slengen... Takk! Haha det er isåfall ikke mitt snørr Den hesten bare elsket å slikke på hanskene og hendene mine, vet ikke hvorfor. Men de er dekket av hvitt slim nå, æsj. Anonymkode: 60ec8...70c
Kamikatze Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 Ville kjørt dem på 20-30 grader ullprogram med litt milo og uten sentrifuge. Drypptørk kjølig et døgn eller to. Gni minkolje eller skinnmøbelfett godt inn i skinnet. Du kan dytte slike tynne krøllpapiljotter inn i fingerne, for å få luftsirkulasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 20 hours ago, AnonymBruker said: Takk! Haha det er isåfall ikke mitt snørr Den hesten bare elsket å slikke på hanskene og hendene mine, vet ikke hvorfor. Men de er dekket av hvitt slim nå, æsj. Anonymkode: 60ec8...70c Du svarer deg selv over. Hanskene dine er svette, som vil derfor smake salt. "Nam, nam, saltslikkestein" tenker hesten Så det er sikkert luft med en vask i blant, uavhengig av hestesikkel. Det finnes masse lærvaskprodukter. Du vasker selvfølgelig for hånd. Anonymkode: e7aa8...1a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå