Gå til innhold

finnes tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes tinder fortsatt, en applikasjon der du kan velge flotte kvinner som du vil date og bli kjent med? 

hvilke erfaringer har dere med tinder? går det raskt å få kontakt?

Anonymkode: e9a3e...dad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tinder finnes fortsatt ja. Jeg er kvinne og jeg merker at det tar ganske raskt å få kontakt med menn. har faktisk bare møtt en i virkeligheten da. mange på tinder er kun ute etter en ting og det er sex. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finnes tinder fortsatt, en applikasjon der du kan velge flotte kvinner som du vil date og bli kjent med? 

hvilke erfaringer har dere med tinder? går det raskt å få kontakt?

Tinder er bare en illusjon. En illusjon om at det finnes bra mennesker med gode hensikter.

Anonymkode: 15ddb...e41

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, enirt skrev:

tinder finnes fortsatt ja. Jeg er kvinne og jeg merker at det tar ganske raskt å få kontakt med menn. har faktisk bare møtt en i virkeligheten da. mange på tinder er kun ute etter en ting og det er sex. 

Oi, når du sier sex, planlegger dem så strategisk at dem booker seg inn på hotell på forhånd? ja, noen pleier å si kvelden er ung. 

hvordan var din opplevelse å treffe noen igjennom applikasjonen tinder? det betyr du svitsjet til høyre og han gjorde likens, og dere kom i dialog med hverandre i chattesonen. Det betyr kanskje dere bodde i samme by? hva var de siste ordene dere til hverandre når kvelden var omme?  

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er bare en illusjon. En illusjon om at det finnes bra mennesker med gode hensikter.

kan du utdype, anbefaler du ikke applikasjonen tinder som bidrar til at man lettere møte et motsatt kjønn for hyggelig lag sammen? 

Skrevet

nå fant jeg tinder applikasjonen. Dette blir spennende. :)

Skrevet

Tinder finnes ja. Med Tinder gjelder en del regler som ved alt annet. Hvis man er lett på tråden og hopper til køys etter første eller andre møte er det sannsynlig at det kanskje bare blir sex. Men å teste tålmodigheten til menn kan være viktig om man ønsker noe mer enn sex. Nesten 2/3 av brukerne på Tinder er menn, så det bør være en selvfølge at det er mange som kun er ute etter sex. Men det at en del kvinner mislykkes på å identifisere hvorvidt en mann er ute etter bare sex, er nok årsaken til Tinder omtales som en sexapp. Det går raskt å komme i kontakt. Men dessverre er det mange menn og kvinner som bruker applikasjon for bekreftelse/selvtilittboost. En god del menn trykker liker på absolutt alle, uavhengig av hvordan man ser ut. Så mange matcher er ikke noe problem. 

Anonymkode: 679df...cee

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kan du utdype, anbefaler du ikke applikasjonen tinder som bidrar til at man lettere møte et motsatt kjønn for hyggelig lag sammen? 

Det bidrar til at man mister fullstendig troen på kjærligheten. Men det er ditt liv og dine valg. Lykke til. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det bidrar til at man mister fullstendig troen på kjærligheten. Men det er ditt liv og dine valg. Lykke til. 

Jepp, og evt at man får mycoplasma og må bruke 6000 kr i behandling. #lessonlearned

Anonymkode: ae6f6...d35

Skrevet

jeg har bare lest om det i avisen. Kan lite om det. Men greit om det er noen som er ledig for en date.

Skrevet

jeg har bare lest om det i avisen. Kan lite om det. Men greit om det er noen som er ledig for en date.

Det er bare umoralske menn der, som vil tømme seg og spre sykdommer. Om man er gira på det, så kjør på. 

Anonymkode: ae6f6...d35

Skrevet

det var ikke moro.

AnonymBruker
Skrevet

åpningsmanuskript som fungerer alltid når man snakker med ei kvinne for første gang på sosiale medier, der formålet er å få kontakt med henne og treffe henne og bli kjent med henne? 

AnonymBruker
Skrevet

kan det fungere: "det er grått ute nå, men blir svært varm når jeg ser deg".  

AnonymBruker
Skrevet

kan dette fungere: "høvler er et fint verktøy, men vil heller høvle over deg".

AnonymBruker
Skrevet

kan dette fungere: "premiesamlingen min er ikke den største, men å vinne deg er den beste premien jeg noen gang har vunnet".

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kan dette fungere: "høvler er et fint verktøy, men vil heller høvle over deg".

kan dette fungere: "premiesamlingen min er ikke den største, men å vinne deg er den beste premien jeg noen gang har vunnet".

Den øverste er den klart beste av disse, men ikke bra nok til at den kan brukes.

Anonymkode: ff4a1...3eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kan dette fungere: "jeg har et selskap 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den øverste er den klart beste av disse, men ikke bra nok til at den kan brukes.

Anonymkode: ff4a1...3eb

kanskje du har en bedre sitat, som kan benyttes som det første sitat til vedkommende der det bare blir en skikkelig døråpner til et fantastisk langt relasjon og vennskap. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...