Gå til innhold

Mann irettesetter kvinne på toget.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange kvinner vet ikke hvordan de skal oppføre seg i offentligheten. Bra at han viste henne. Forhåpentligvis lærte hun noe.

Anonymkode: f2917...1e3

• Liker 3
Skrevet

Igjen ser vi en mann trakassere en kvinne. Skal menn aldri lære og oppføre seg.

Anonymkode: 33048...45b

• Liker 1
Skrevet

Det der var vel ikke akkurat å sette noen på plass..

Anonymkode: c1f21...742

Gjest Axl Rose
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange kvinner vet ikke hvordan de skal oppføre seg i offentligheten. Bra at han viste henne. Forhåpentligvis lærte hun noe.

Mange MENNESKER vet ikke hvordan de skal oppføre seg. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen ser vi en mann trakassere en kvinne. Skal menn aldri lære og oppføre seg.

Anonymkode: 33048...45b

Å buhuu! 

Skrevet

Typisk britter huger og skriker. Forbanna fotball hooligans

Anonymkode: 7f4ef...983

Skrevet

Typisk engelskmenn. Opplevde i London at jeg glemte å se riktig vei da jeg skulle gå over en gate, og det kom en (kvinnelig) syklist jeg ikke var oppmerksom på, og som måtte bråbremse. Fikk da slengt til meg: YOU SILLY COW!

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kvinne gjorde en mann sur på toget. Dette førte til at han måtte sette henne på plass. Men var det litt i overkant? 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4984762/You-STUPID-woman-Man-s-furious-rant-woman-Tube.html

Anonymkode: 5b9bc...7d4

Forundrer meg stadig over hvorfor bitre menn som hater kvinner henger her på KG?!? Hvis dere hater oss så intenst, hvorfor oppsøke( og forpeste) et forum fullt av dine/deres hatobjekter?

Godt nyttår til deg, håper 2018 vil gjøre deg mindre bitter, og mer fornøyd med livet ditt!

Anonymkode: 481da...eb8

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forundrer meg stadig over hvorfor bitre menn som hater kvinner henger her på KG?!? Hvis dere hater oss så intenst, hvorfor oppsøke( og forpeste) et forum fullt av dine/deres hatobjekter?

Godt nyttår til deg, håper 2018 vil gjøre deg mindre bitter, og mer fornøyd med livet ditt!

Anonymkode: 481da...eb8

Er han kvinnehater fordi han mener kvinner trenger irettesetting i blant? Dere må lære dere å følge regler dere og. Ikke bare ture frem som dere vil

Anonymkode: 867e3...4e8

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er han kvinnehater fordi han mener kvinner trenger irettesetting i blant? Dere må lære dere å følge regler dere og. Ikke bare ture frem som dere vil

Hvilken regel var det denne kvinnen ikke fulgte da? 

Anonymkode: 20dde...4b9

• Liker 1
Skrevet

Det kan ha vært legitimt opparbeidet frustrasjon ovenfor kvinnfolk som kom ut akkurat på denne kvinnen. Stikker man en mann nok ganger, vil det føre til en respons.

Anonymkode: a6f77...23e

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan ha vært legitimt opparbeidet frustrasjon ovenfor kvinnfolk som kom ut akkurat på denne kvinnen. Stikker man en mann nok ganger, vil det føre til en respons.

Anonymkode: a6f77...23e

Det er den dårligste unnskyldingen noen sinne. Om det er ok, så er det også ok for meg å sleggekaste en baby til helvete, fordi babyer har irritert meg i godt og vel 30 år nå. Sånn fungerer ikke verden.

Anonymkode: 2321e...a10

• Liker 2
Skrevet

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken regel var det denne kvinnen ikke fulgte da? 

Anonymkode: 20dde...4b9

Ser for meg ei skikkelig ekkelr rødstrømpe som mukker og legger seg borti alt. Han kom sikkert borti veska hennes eller noe så var vi i gang "excuses meh EXCUSE meh. You just walked right in to my purse. I would like an apology.I said I would like an apology for Your rude behavior and clumsy mannerism, or im gonna push the red button NOW Så er vi i gang.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er den dårligste unnskyldingen noen sinne. Om det er ok, så er det også ok for meg å sleggekaste en baby til helvete, fordi babyer har irritert meg i godt og vel 30 år nå. Sånn fungerer ikke verden.

Forskjellen er at kvinner er irriterende med god grunn

• Liker 1
Skrevet

Virker som en mann som leser Daily Mail. 

Anonymkode: efb1e...4d2

Skrevet

Herregud!!! Kan dere ikke lese? Leste dere artikkelen i linken?  :klaske:

Anonymkode: 15bcf...9ff

• Liker 1
Skrevet

Hun begynte sikkert å syte om "manspreading": Så fikk han til slutt nok. Forståelig nok.

Anonymkode: 7765b...4fd

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Forskjellen er at kvinner er irriterende med god grunn

Har du noen gang møtt en baby???

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forhåpentligvis lærte hun noe.

Nå vet ikke jeg hva som fikk denne fyren til å klikke men jeg kan ikke se for meg at hun lærte noe annet enn å oppføre seg som en brøleape.

42 minutter siden, T-Rex skrev:

Typisk engelskmenn. Opplevde i London at jeg glemte å se riktig vei da jeg skulle gå over en gate, og det kom en (kvinnelig) syklist jeg ikke var oppmerksom på, og som måtte bråbremse. Fikk da slengt til meg: YOU SILLY COW!

Nåja, det er ikke unormalt at folk blir sinte når dem blir redde og siden hun måtte bråbremse så høres det ut som at du gav henne en støkk. Ikke at det er greit å kalle deg "silly cow" men det er ikke greit å ikke følge med i trafikken heller.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Calypso said:

Nåja, det er ikke unormalt at folk blir sinte når dem blir redde og siden hun måtte bråbremse så høres det ut som at du gav henne en støkk. Ikke at det er greit å kalle deg "silly cow" men det er ikke greit å ikke følge med i trafikken heller.

Jeg er helt enig i at hun hadde rett til å kommentere episoden. Syntes det var mest morsomt, for hun uttalte ordene erkebritisk, skikkelig sånn Monty Pythonsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...