Gå til innhold

Han sender masse mld når han er med gutta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg ta det som et godt tegn at han sender meg masse mld når han er på fest eller sammen med gutta? 

Anonymkode: c2354...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. Krever han av deg at du skal sende mange meldinger i løpet av en kveld når du er ute med venner/ venninner?

Anonymkode: 336c5...342

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke. Krever han av deg at du skal sende mange meldinger i løpet av en kveld når du er ute med venner/ venninner?

Vi pleier å sende melding før vi legger oss, og da er det som regel jeg som sender først. Men om han er ute er det han som sender, og gjerne flere ganger på kvelden.

Skrevet
2 minutter siden, Grovmel skrev:

Sier seg jo selv det. 

Som er....???

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som er....???

Å kom igjen, det sier seg jo selv. Det er ett tegn på at du er i tankene at han sender melding, hadde du ikke vært i minnet hadde det ikke kommet noe. Men altså det med meldinger, er ikke noe man skal drive å analysere og så videre. Det er ikke der man skal måle interesse. 

• Liker 4
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi pleier å sende melding før vi legger oss, og da er det som regel jeg som sender først. Men om han er ute er det han som sender, og gjerne flere ganger på kvelden.

Men når du er ute på byen med venner/ venninner, krever han av deg at du sender mange meldinger i løpet av kvelden?

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er vant med sjalue/ usikre damer som krever dette av han.

Skrevet

denne psykologien er ikke lett å tolke, mennesker er forskjellig, og det er utrolig godt hva mennesker klarer å skjule og hvordan de må handle i alle settinger som finnes. 

Spørs litt hvor du vil hen med ditt spørsmålstilling. Jeg tolker ditt spørsmålsstilling som et dårlig tegn. 

bor dere sammen, er dere et offisielt par, hvor tett er dere?

Anonymkode: a1d1e...5d6

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

denne psykologien er ikke lett å tolke, mennesker er forskjellig, og det er utrolig godt hva mennesker klarer å skjule og hvordan de må handle i alle settinger som finnes. 

Spørs litt hvor du vil hen med ditt spørsmålstilling. Jeg tolker ditt spørsmålsstilling som et dårlig tegn. 

bor dere sammen, er dere et offisielt par, hvor tett er dere?

Anonymkode: a1d1e...5d6

Nei vi bor ikke sammen. Vi har datet en stund nå, og ting har blitt litt seriøst i mellom oss. Det er det han selv har gitt uttrykk for i hvertfall. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg ta det som et godt tegn at han sender meg masse mld når han er på fest eller sammen med gutta? 

Hvis du ikke hører fra han ellers, men kun på fest, så høres det ut for meg som klassisk fyllerør.

Skrevet

Jeg hadde tatt dette som et veldig godt tegn. Tegn på at han tenker på deg, selv om mye annet gøy skjer på fest<3

AnonymBruker
Skrevet

Det er et tegn på manglende oppdragelse når man sender meldinger og fikler med mobilen mens man er sammen med andre. 

Anonymkode: 87e70...5ef

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Han er forelsket høres det ut og klarer ikke å la være og tenke på deg  :)

Gjest Fjelldronning
Skrevet

He just not that into you!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...