Gå til innhold

Feirer nyttår hos noen som spiller midddels høy musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og hunden min feirer nyttår hos noen kamerater. De spiller middels høy musikk og jeg må be dem om å skru lavere pga hunden. Tror dere han takler musikkstøyen eller må vi reise hjem nå? Jeg vil jo ikke være en partypooper å gnåle om lyden. Forstår at de vil ha en fest. Men kunne ikke etterlate hunden min alene hjemme. 

Anonymkode: a57a6...9f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal ta med hunden hjem igjen. Hunder har en mye sterkere hørsel enn oss mennesker, de tåler ikke like høy lyd. 

• Liker 2
Skrevet

Dra hjem. Det er det beste for hunden, for deg så du slipper å bekymre deg, og for de andre på festen så de slipper å måtte ta hensyn til en annens hund.
Du skal også tenke på at hunder og dyr generelt ikke liker rusa folk, de merker personlighetsforandringen mye mye mye lettere enn hva mennesker gjør. Alkohol = espirit = en ånd, så se på det som at de kan føle demonene i rommet.  I tillegg til lydnivået og deres mye bedre hørsel enn våres. Kjenner til flere hunder som har blitt "skremt" av å være med på fest, skyr unna enkelte folk i etterkant fordi de oppfatttet dem som fulle, og hunder som løper å gjemmer seg under sofaenn når de hører lyden av en ølboks som åpnes en rolig kveld hjemme fordi de husker at det var høy lyd en tidligere gang og gruer seg .

Anonymkode: 336dc...7fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg ville dratt hjem og feiret alene med hunden.. ikke nødvendigvis bare pga høy musikk men også pga på ei fest så er det gjerne endel alkohol. Og kombinasjonen nyttårsaften med fyrverkeri, høy partymusikk og alkoholpåvirkede mennesker vil virke stressende på hunden. Husk at også hunder sånn som barn blir usikre når menneskene forandrer væremåte pga alkohol- 

Har to hunder selv som stresser litt nå pga det smeller endel ute, men siden de er hjemme i trygge og kjente omgivelser så går det bra. 

• Liker 1
Skrevet

Han takler rakettene. Tar litt alkohol jeg også, men begrenser meg veldig. De har skrudd musikken enda mer ned nå, siden jeg sa at vi kanskje reiste om hunden min ble stresset. Blir han stresset så reiser vi tvert, men de ville at vi skulle bli så de skrudde ned :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han takler rakettene. Tar litt alkohol jeg også, men begrenser meg veldig. De har skrudd musikken enda mer ned nå, siden jeg sa at vi kanskje reiste om hunden min ble stresset. Blir han stresset så reiser vi tvert, men de ville at vi skulle bli så de skrudde ned :)

7 minutter siden, skruf skrev:

Jeg tror jeg ville dratt hjem og feiret alene med hunden.. ikke nødvendigvis bare pga høy musikk men også pga på ei fest så er det gjerne endel alkohol. Og kombinasjonen nyttårsaften med fyrverkeri, høy partymusikk og alkoholpåvirkede mennesker vil virke stressende på hunden. Husk at også hunder sånn som barn blir usikre når menneskene forandrer væremåte pga alkohol- 

Har to hunder selv som stresser litt nå pga det smeller endel ute, men siden de er hjemme i trygge og kjente omgivelser så går det bra. 

Vi er 3stk totalt :)

Skrevet

Har tatt et halvt glass cider og et halvt glass vin.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alkohol = espirit = en ånd, så se på det som at de kan føle demonene i rommet.  

Anonymkode: 336dc...7fb

Ahahahahahaha

Anonymkode: cabd9...079

Skrevet
24 minutter siden, Batteri skrev:

Jeg synes du skal ta med hunden hjem igjen. Hunder har en mye sterkere hørsel enn oss mennesker, de tåler ikke like høy lyd. 

De har tatt det lavere nå.

Skrevet

Du kjenner jo hunden din best å veit hva den takler. 

Anonymkode: 98119...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...