AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Er det noen som vet hvordan jeg kan forhindre at venner sender meg meldinger på fb/messenger? Jeg har stengt veggen for kommentarer og nå vil jeg også blokkere for private meldinger. Dette gjelder ikke enkelte av vennene mine. Det gjelder alle vennene og jeg har mange Anonymkode: e5d43...236
Pinkee Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Kan du ikke bare slå av chatten? Da får du ikke meldingene i alle fall
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 12 minutter siden, Pinkee skrev: Kan du ikke bare slå av chatten? Da får du ikke meldingene i alle fall Den er avslått, men jeg får fremdeles meldinger på Messenger Anonymkode: e5d43...236
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 Du må deaktivere profilen for å unngå messenger. Eller kanskje slette appen? Anonymkode: 2a16a...eda
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må deaktivere profilen for å unngå messenger. Eller kanskje slette appen? Anonymkode: 2a16a...eda Hvordan kan jeg slette den når den er bygget inn i fb? Anonymkode: e5d43...236
Uheldig Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg slette den når den er bygget inn i fb? Anonymkode: e5d43...236 Du må ikke ha messenger bare fordi du har FB. Du kan vel slette din messenger. Hadde jeg ikke hatt en lang pause fra det der selv nå så kunne jeg guided deg gjennom hva du må gjøre. Men er litt vanskelig når jeg ikke har det foran meg.
Uheldig Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet hvordan jeg kan forhindre at venner sender meg meldinger på fb/messenger? Jeg har stengt veggen for kommentarer og nå vil jeg også blokkere for private meldinger. Dette gjelder ikke enkelte av vennene mine. Det gjelder alle vennene og jeg har mange Anonymkode: e5d43...236 Og du kan jo som du sier blokkere de alle eller skru av varsel.
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 Du må gå inn på hver enkelt person du er venn med, gå inn på meldinger, åpne opp chatvinduet til den du vil blokkere, så trykker du på innstillinger i chatten og på blokkere meldinger. Da blokkerer du bare meldinger og ikke profilen
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 https://www.facebook.com/help/messenger-app/204908296312159?helpref=faq_content
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 8 timer siden, Mysticgirl skrev: Du må gå inn på hver enkelt person du er venn med, gå inn på meldinger, åpne opp chatvinduet til den du vil blokkere, så trykker du på innstillinger i chatten og på blokkere meldinger. Da blokkerer du bare meldinger og ikke profilen Det kommer til å ta evigheter Anonymkode: e5d43...236
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. januar 2018 #11 Skrevet 2. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer til å ta evigheter Anonymkode: e5d43...236 Ja, de skulle hatt en funksjon der du kan sperre chatten for all kommunikasjon. Eller velge å ikke ha chat , men det har de ikke
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #12 Skrevet 30. desember 2018 Denne tråden er snart ett år gammel, men jeg fant ut hvordan man kan blokkerr folk på en enklere måte i Messenger appen. Gå innpå Messenger -> Trykk på bilde av deg selv i venstre hjørnet -> Trykk på «Personer» under preferanser -> Blokkert -> Legg til noen. Så skriver du bare inn navnene du vil blokkere, og da slipper du å gå innpå hver enkel person sin profil 🙊 Anonymkode: 9a001...b75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå