Gå til innhold

Hvordan hindre at folk sender meg meldinger på fb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan jeg kan forhindre at venner sender meg meldinger på fb/messenger? Jeg har stengt veggen for kommentarer og nå vil jeg også blokkere for private meldinger.

Dette gjelder ikke enkelte av vennene mine. Det gjelder alle vennene og jeg har mange

Anonymkode: e5d43...236

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare slå av chatten? Da får du ikke meldingene i alle fall

Skrevet
12 minutter siden, Pinkee skrev:

Kan du ikke bare slå av chatten? Da får du ikke meldingene i alle fall

Den er avslått, men jeg får fremdeles meldinger på Messenger

Skrevet

Du må deaktivere profilen for å unngå messenger. Eller kanskje slette appen? 

Anonymkode: 2a16a...eda

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må deaktivere profilen for å unngå messenger. Eller kanskje slette appen? 

Anonymkode: 2a16a...eda

Hvordan kan jeg slette den når den er bygget inn i fb?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg slette den når den er bygget inn i fb?

Du må ikke ha messenger bare fordi du har FB. Du kan vel slette din messenger. Hadde jeg ikke hatt en lang pause fra det der selv nå så kunne jeg guided deg gjennom hva du må gjøre. Men er litt vanskelig når jeg ikke har det foran meg. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvordan jeg kan forhindre at venner sender meg meldinger på fb/messenger? Jeg har stengt veggen for kommentarer og nå vil jeg også blokkere for private meldinger.

Dette gjelder ikke enkelte av vennene mine. Det gjelder alle vennene og jeg har mange

Og du kan jo som du sier blokkere de alle eller skru av varsel. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du må gå inn på hver enkelt person du er venn med, gå inn på meldinger, åpne opp chatvinduet til den du vil blokkere, så trykker du på innstillinger i chatten og på blokkere meldinger. Da blokkerer du bare meldinger og ikke profilen :)

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Mysticgirl skrev:

Du må gå inn på hver enkelt person du er venn med, gå inn på meldinger, åpne opp chatvinduet til den du vil blokkere, så trykker du på innstillinger i chatten og på blokkere meldinger. Da blokkerer du bare meldinger og ikke profilen :)

Det kommer til å ta evigheter

Gjest Mysticgirl
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer til å ta evigheter

Ja, de skulle hatt en funksjon der du kan sperre chatten for all kommunikasjon. Eller velge å ikke ha chat , men det har de ikke

• 11 måneder senere...
Skrevet

Denne tråden er snart ett år gammel, men jeg fant ut hvordan man kan blokkerr folk på en enklere måte i Messenger appen.

Gå innpå Messenger -> Trykk på bilde av deg selv i venstre hjørnet -> Trykk på «Personer» under preferanser -> Blokkert -> Legg til noen. Så skriver du bare inn navnene du vil blokkere, og da slipper du å gå innpå hver enkel person sin profil 🙊

Anonymkode: 9a001...b75

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...