AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Jeg er litt bekymret over at daten min ikke helt er ferdig med festing slik han sier at han er. Det er barn med inni bildet, så engster meg ekstra mye. Nå har det jo nettopp vært jul og nå nyttår...men hvor mange fester er det egentlig normalt å gå på? Han i løpet av denne perioden vært med på 3 julebord, 1 fest og nå nyttårsfest..... Anonymkode: df90b...dac 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Mer enn 3 fester i mnd er dealbreaker for meg. Og regner med at når han får kjæreste begrenses det til 3 fester i halvåret ca. Anonymkode: 48999...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Det varierer for min del. Kjenner tre stykker som har bursdag i desember hvor det også innebærer romjul. Har i tillegg hatt venninnejulebord (noe som ikke skjer hvert år). Så det blir innimellom feiringer i desember og party, mens andre år er det mindre fordi man forstår at man ikke klarer det hvert år. Ellers er det ikke så mye "festing" i året Anonymkode: 9312e...5dc 1
Apekatten Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 Det kommer jo an på resten av året. Fester han nesten hver helg gjennom hele året så er det mye, men hvis det er mest i julen når det er ting som skjer så synes jeg det er innafor.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 7 minutter siden, Apekatten skrev: Det kommer jo an på resten av året. Fester han nesten hver helg gjennom hele året så er det mye, men hvis det er mest i julen når det er ting som skjer så synes jeg det er innafor. Jeg har desverre ikke kjent han lenge nok til å vite det. Men han har spurt om det var greit for meg om han dro ut på byen med gutta. Anonymkode: df90b...dac
Apekatten Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har desverre ikke kjent han lenge nok til å vite det. Men han har spurt om det var greit for meg om han dro ut på byen med gutta. Anonymkode: df90b...dac Hvis dere bare dater så ser jeg ikke grunn til at han skal spørre deg om lov? Hva svarte du? 1
TarjaTurunen Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 (endret) Det finnes vel ingen “normal mengde“, dette varierer fra person til person. Min gode venninne har i løpet av jula vært på to fester, jeg har ikke vært på fest siden jeg var 16 år gammel. Begge har barn, hun liker festing, jeg gjør ikke. Så lenge barnet har det bra (om det er han som har barn, vet ikke om jeg skjønte rett) så ser jeg ingen grunn til at denne mannen ikke skal kose seg, spesielt nå i jula. La nå folk gjøre hva de vil Endret 31. desember 2017 av TarjaTurunen 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 3 minutter siden, Apekatten skrev: Hvis dere bare dater så ser jeg ikke grunn til at han skal spørre deg om lov? Hva svarte du? Han ønsker å ha er seriøst forhold, men har en mistanke om at all den festingen kan komme i veien. Han har tidligere nevnt også noe om at han har være innom strippe klubb for eksempel, og ville vite have jeg syntest om det. Men for meg virket det meat som at han prøvde å gjøre meg sjalu....eller? Anonymkode: df90b...dac
Apekatten Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han ønsker å ha er seriøst forhold, men har en mistanke om at all den festingen kan komme i veien. Han har tidligere nevnt også noe om at han har være innom strippe klubb for eksempel, og ville vite have jeg syntest om det. Men for meg virket det meat som at han prøvde å gjøre meg sjalu....eller? Anonymkode: df90b...dac Om han prøvde å gjøre deg sjalu eller ikke, det vet jeg ikke. Kanskje han bare ville høre hvilke meninger og holdninger du har til strippeklubb🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå