Gå til innhold

Er det best å stenge katten på badet eller la den gjemme seg der sen vil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det smeller som verst? Badet er det mest lydtette rommet, men jeg er usikker på om hva som er best av de to ovennevnte alternativene 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La den velge selv. Jeg tar også for gardiner og liftgardiner da det demper lyden litt, ene her bryr seg ikke og ligger i sofaen og sover mens han andre er litt skeptisk og følger nøye med. Kan også skru tv/musikk litt høyere enn vanlig, det hjelper på min som er nervøs.

Anonymkode: ad28b...824

• Liker 1
Skrevet

Katter liker generelt ikke å bli sperret inne på lukkede rom. Hvis den har andre muligheter (noe den har) så la den gjemme seg der den vil :)

Anonymkode: de483...1b6

• Liker 3
Skrevet

Pleier katten å være mye på badet? Ja da kan du gå inn på badet og sitte der sammen med den, men steng den ikke inn alene med mindre den pleier å kose seg og sove der.

Anonymkode: 07c15...350

• Liker 5
Skrevet

Takk for gode svar😃 da får de gå løs og heller gjemme seg der de vil. Har to og de finner ofte roen i hverandre heldigvis.

Skrevet

Jeg har stengt katteluken, slik at den ikke kommer seg ut. Utover det, satser jeg på at hun gjør som hun vil. Blir kanskje å trekke for gardinene etter hvert, ganske rolig enda.

Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Hvis det er noen hundeeiere som leser dette: vi legger dem i burene der de er trygge, og legger tepper over og rundt. Det funker!

Skrevet

Vi har stengt katteluken, ellers får katten gjøre som hun vil. I fjor lå hun under nattbordet mitt. I år lett hun forgjeves etter en måte å komme under kjøkkenbenken, så jeg åpnet døra til boden under trappa. Nå ligger hun under en krakk der inne, og kommer vel ut når hun er klar for det. 

Anonymkode: 5a769...eb2

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville latt den gjemme seg der den vil, innendørs. Heldigvis sover min kjære katt fredelig selv om det smeller ute. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Thyra said:

Jeg ville latt den gjemme seg der den vil, innendørs. Heldigvis sover min kjære katt fredelig selv om det smeller ute. 

Så bra! Min var redd i fjor, men nå sitter han å ser ut vinduet og er nysgjerrig :)  Håper det går bra med katten din også TS!

Anonymkode: ad28b...824

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...