Gå til innhold

Hvordan date med sosial angst og sykdom? Dealbreaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke gå så mye i detaljer men har en fysisk sykdom som hindrer meg i å være sosial ofte, og har av den grunn med årene utviklet sosial angst i tillegg sånn at selv de dagene som jeg greier å fysisk gå ut å være sosial så blir jeg hjemme fordi jeg ikke kan assosiere meg med et vanlig liv og vanlige samtaler lenger.

Hvordan dater dere som er litt i min situasjon?

Jeg hadde en kjæreste via nettdating og vi ble kjent over nett før han fikk vite hvor mye jeg slet sosialt så han merket aldri den delen av meg. Nå har jeg vært alene i fire år igjen og begynner å kjenne at jeg gjerne vil ha en kjæreste snart...
Kom i kontakt med en interessant mann over nettdating igjen ganske nylig men han skulle bare ha meg med på fester og situasjoner med andre folk så jeg trakk meg vekk fra han.

Er det en dealbreaker å date en som nesten aldri er sosial med andre? Er det turnoff? Jeg trives i mitt eget selskap så det er ikke sånn at jeg klenger på de jeg har vært sammen med før, men oppelver det utrolig vanskelig å treffe noen, bli kjent med noen og selge meg inn og imponere :(

Anonymkode: 057e6...857

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt meg ei kvinne med sosial angst da jeg har det selv. Vi kunne f.eks jobbet med å styrke hverandre og samtidig leve rolige fine liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...