AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Jeg er 22 og mister så lett interessen for menn! Uansett hvor giret og forelsket jeg i utgangspunktet er i å date eller bli kjent med en mann, så dabber interessen av etter alt fra 30 min ut i samtalen til et par måneder med dating. Jeg lurer på om jeg har det klassiske problemet med at jeg ikke får nok motstand eller utfordring, men jeg er jo ikke interessert i å date drittsekker heller.. Og jeg er egentlig sånn med andre mennesker også. Er det noen her som er slik/har vært slik? Hva får dere til bevare interessen og følelsene for noen? Anonymkode: 57a30...b29 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 FOR mannfolk, skulle det selvfølgelig stå.... Anonymkode: 57a30...b29
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Jeg gjør også det og har tenkt over hvorfor. Og problemet er ikke meg, men at så mange menn er dønn kjedelige å konversere med og være med. Det vekker ikke akuratt noe i meg å snakke om været, musikk og høre på hva han og kompisen gjorde eller så en eller annen dag. Det gir ikke livet mitt noe å sitte å se på en film han velger kveld etter kveld og gå å legge oss å ha sex. Hva skjedde med smarte, lidenskapelige, intelligente, filosoferende og eventyrlystne menn som faktisk er verdt å tilbringe tid med og får samværet til å føles givende og utviklende og fremgangsrikt? Hva skjedde med Askeladden som ville erobre prinsessa og sammen med henne halve kongeriket? Da mener jeg ikke bokstavelig talt kongeriket men hvertfall gjøre litt andre ting enn netflix and chill.... Dra på seiltur, telttur, dansekurs, språkkurs, matlagingskurs, sexkurs osv sammen? Snakke om samfunnet, practice what you preach og ha en utviklende livsstil for å legge god grunnmur for de neste generasjonene, engasjere seg aktivt i politikk, dra på foredrag om spennende emner osv? Anonymkode: f362c...2f2 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør også det og har tenkt over hvorfor. Og problemet er ikke meg, men at så mange menn er dønn kjedelige å konversere med og være med. Det vekker ikke akuratt noe i meg å snakke om været, musikk og høre på hva han og kompisen gjorde eller så en eller annen dag. Det gir ikke livet mitt noe å sitte å se på en film han velger kveld etter kveld og gå å legge oss å ha sex. Hva skjedde med smarte, lidenskapelige, intelligente, filosoferende og eventyrlystne menn som faktisk er verdt å tilbringe tid med og får samværet til å føles givende og utviklende og fremgangsrikt? Hva skjedde med Askeladden som ville erobre prinsessa og sammen med henne halve kongeriket? Da mener jeg ikke bokstavelig talt kongeriket men hvertfall gjøre litt andre ting enn netflix and chill.... Dra på seiltur, telttur, dansekurs, språkkurs, matlagingskurs, sexkurs osv sammen? Snakke om samfunnet, practice what you preach og ha en utviklende livsstil for å legge god grunnmur for de neste generasjonene, engasjere seg aktivt i politikk, dra på foredrag om spennende emner osv? Anonymkode: f362c...2f2 De finnes dessverre ikke. Det er grunn til at slike menn er å finne i eventyr, i filmer, i bøker. De er rett og slett fiction. Menn gir ikke, de tar. Mitt beste råd er å ha en skokk med interessante venninner,eventuelt å bare bli ekstremt glad i deg selv og ditt eget selskap. Anonymkode: 2ec2c...578 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De finnes dessverre ikke. Det er grunn til at slike menn er å finne i eventyr, i filmer, i bøker. De er rett og slett fiction. Menn gir ikke, de tar. Mitt beste råd er å ha en skokk med interessante venninner,eventuelt å bare bli ekstremt glad i deg selv og ditt eget selskap. Anonymkode: 2ec2c...578 Hehe jo det gjør de er ikke akuratt fantasi med en smart, snill og reflekterende mann. Ikke noe poeng i å nedgradere menn ved å si at det ikke finnes! Bare dumt at samfunnet har gjort at mange prioriterer helt feil ting og gir feil fokus, mindcontrol. Har heldigvis mange smarte venninder å gjøre spennende ting med også da Anonymkode: f362c...2f2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Er vel sånn til du møter den rette. Anonymkode: 32c68...7b0
Kamikatze Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 Kan det være et tegn på at de er smarte at de greier å unngå sånne som deg?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 2 minutter siden, Kamikatze skrev: Kan det være et tegn på at de er smarte at de greier å unngå sånne som deg? Er ts et dårlig menneske fordi hun mister interessen for menn? Jeg har samme problem. Treffer noen få menn. Men noe er ofte et hinder. Resten er for opptatt av gaming, drikking, ellers sier eller gjør de ingenting. Anonymkode: 3b1d5...606
Kamikatze Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ts et dårlig menneske fordi hun mister interessen for menn? Jeg har samme problem. Treffer noen få menn. Men noe er ofte et hinder. Resten er for opptatt av gaming, drikking, ellers sier eller gjør de ingenting. Anonymkode: 3b1d5...606 Nå var innlegget mitt mest ment humoristisk, men humor har ofte en dypere bunnklang... Er ikke tale om en er et godt eller dårlig menneske. Ha det helt klart. Men, en kan passe dårlig som partner for det. Falle utenom kriteriene, liksom. Enten det er lett autisme som en ikke merker selv, eller det er bagasjen en drar på fra tidligere forhold? Kanskje løsningen er å slutte å deite, og bli kjent med folk rundt en i stedenfor? Hvis en blir fort lei av folk, treffer en enten feil folk, eller en har forutinntatte holdninger basert på tidligere bekjentskap. Kanskje like greit å ta et friår? 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 2 minutter siden, Kamikatze skrev: Nå var innlegget mitt mest ment humoristisk, men humor har ofte en dypere bunnklang... Er ikke tale om en er et godt eller dårlig menneske. Ha det helt klart. Men, en kan passe dårlig som partner for det. Falle utenom kriteriene, liksom. Enten det er lett autisme som en ikke merker selv, eller det er bagasjen en drar på fra tidligere forhold? Kanskje løsningen er å slutte å deite, og bli kjent med folk rundt en i stedenfor? Hvis en blir fort lei av folk, treffer en enten feil folk, eller en har forutinntatte holdninger basert på tidligere bekjentskap. Kanskje like greit å ta et friår? Jeg har ikke datet. Jeg har forelsket meg når jeg minst har ventet det. skulle ønske jeg fikk et friår fra følelser. Anonymkode: 3b1d5...606
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #11 Skrevet 31. desember 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg gjør også det og har tenkt over hvorfor. Og problemet er ikke meg, men at så mange menn er dønn kjedelige å konversere med og være med. Det vekker ikke akuratt noe i meg å snakke om været, musikk og høre på hva han og kompisen gjorde eller så en eller annen dag. Det gir ikke livet mitt noe å sitte å se på en film han velger kveld etter kveld og gå å legge oss å ha sex. Hva skjedde med smarte, lidenskapelige, intelligente, filosoferende og eventyrlystne menn som faktisk er verdt å tilbringe tid med og får samværet til å føles givende og utviklende og fremgangsrikt? Hva skjedde med Askeladden som ville erobre prinsessa og sammen med henne halve kongeriket? Da mener jeg ikke bokstavelig talt kongeriket men hvertfall gjøre litt andre ting enn netflix and chill.... Dra på seiltur, telttur, dansekurs, språkkurs, matlagingskurs, sexkurs osv sammen? Snakke om samfunnet, practice what you preach og ha en utviklende livsstil for å legge god grunnmur for de neste generasjonene, engasjere seg aktivt i politikk, dra på foredrag om spennende emner osv? Anonymkode: f362c...2f2 Bra at du erkjenner at det ikke er deg det er noe galt med, men en haug med menn. Hva med å tenke på at du er såpass "spesiell" at du må finne en "likesinnet". Du må gjerne ha forventninger til menn, men hvis ikke menn sine forventninger oppfylles av deg kan du garantere at du er dødsdømt til kjedelige samtaler/aktiviteter. Vet at det er mange damer som forventer at mannen skal underholde henne. Men en del menn forventer noe tilbake også. Det finnes selvfølgelig menn som hele tiden vil gjøre spennende ting som å gå klatreturer, seiling, backpacking. Men det finnes også mange damer som synes det blir slitsomt når man skal finne på å gjøre slike ting hele tiden. Anonymkode: 6ec62...768
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #12 Skrevet 31. desember 2017 Er slik jeg og, men så møtte jeg en som var "rett for meg".. Da var det gjort. Du har ikke møtt en som er riktig. Anonymkode: bde7f...e66 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #13 Skrevet 31. desember 2017 Bli voksen. Du trenger grensesetting fra dine foreldre, ikke menn. SLutt og plag menn med tullet ditt. Anonymkode: 8a464...a34 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #14 Skrevet 31. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe jo det gjør de er ikke akuratt fantasi med en smart, snill og reflekterende mann. Ikke noe poeng i å nedgradere menn ved å si at det ikke finnes! Bare dumt at samfunnet har gjort at mange prioriterer helt feil ting og gir feil fokus, mindcontrol. Har heldigvis mange smarte venninder å gjøre spennende ting med også da Anonymkode: f362c...2f2 Det er nok noen menn der ute som er intelligente, eventyrlystne, filosofiske..Men samfunnet vi lever i dag "fremmer" ikke slike sider i noen, ei heller i menn. Kvinner skal være vakre og dumme nek som ikke aldres og menn skal spille dataspill til de er 50 og da må de til thailand for å få seg dame og egen familie. Det er noe riv ruskende galt med "rammene" rundt livene våre og det har konsekvenser for både menn og kvinner. Av og til så skulle jeg ønske meg en real pause fra den moderne verden.. Anonymkode: 2ec2c...578 3
-Missi- Skrevet 31. desember 2017 #15 Skrevet 31. desember 2017 Tja jeg har heller ikke så stor interesse for menn, eller folk generelt som du sier. Men har et par riktig nære venner som jeg er glad i, ellers blir det meste overfladisk babbel som kan være greit nok det og. Forelsker meg svært sjeldent så må nok en spesiell mann til, jeg mister interessen veldig fort spesielt i romantiske relasjoner
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #16 Skrevet 31. desember 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bli voksen. Du trenger grensesetting fra dine foreldre, ikke menn. SLutt og plag menn med tullet ditt. Anonymkode: 8a464...a34 Grensesetting, faktisk. Hva mener du? Et genuint spørsmål. -ts Anonymkode: 57a30...b29
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #17 Skrevet 31. desember 2017 Jeg mener ikke at alle trenger å være så jævlig spesielle eller interessante, ser ikke på meg selv som noe mer spesiell eller interessant enn andre heller. Forventer heller ikke at noen skal oppvarte meg, haha. Vet virkelig ikke helt hvorfor jeg blir sånn. Kanskje det bare blir for forutsigbart. Eller kanskje jeg bare ikke har møtt riktig person, som noen her nevner. Uansett, takk for innspillene! Tar alt til etterretning. -ts Anonymkode: 57a30...b29
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #18 Skrevet 1. januar 2018 Du trenger en araber. Du trenger å høre pompøse kjærlighetserklæringer, dramatiske familiehistorier, grandiose planer om fremtiden og dedikasjon til det hinsidige. Heldigvis er drømmen tilgjengelig på nærmeste asylmottak bare en kort kjøretur unna. Anonymkode: af4cc...284
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #19 Skrevet 1. januar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: De finnes dessverre ikke. Det er grunn til at slike menn er å finne i eventyr, i filmer, i bøker. De er rett og slett fiction. Menn gir ikke, de tar. Mitt beste råd er å ha en skokk med interessante venninner,eventuelt å bare bli ekstremt glad i deg selv og ditt eget selskap. Anonymkode: 2ec2c...578 Joda, de finnes. De er bare litt vanskeligere å finne enn de vanlige, kjedelige mennene. Anonymkode: 4da18...6f1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #20 Skrevet 1. januar 2018 16 timer siden, Kamikatze skrev: Kan det være et tegn på at de er smarte at de greier å unngå sånne som deg? Jeg ser egentlig ikke poenget i slike svar på et innlegg som ikke er ufint på noen måte. Anonymkode: 4da18...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå