AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Jeg har vært forelsket de siste årene i en som ikke vil ha et forhold (med meg?) og jeg vil ikke lenger ha følelser av den grunn. Jeg vet 100% at jeg må videre, jeg fortjener ekte kjærlighet og lykke. Noen som har vært i samme situasjon som jeg skisser her og som har noen råd? Noen solskinnshistorier? Anonymkode: 23818...ace
Serafin Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Kutt ut all kontakten med personen. Da er det lettere å glemme og komme seg videre i livet.
Missy77 Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Du må rett og slett bare blokke personen helt ut. Null kontakt. Slett vedkommende på alle sosiale medier. Slett nummer osv. Gå ut og møt andre. Det er kjipt i begynnelsen, men blir forhåpentligvis bedre. Og ja, du fortjener en som vil ha deg like mye som du vil ha han/henne. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 Jeg var gjennom dette i sommer. Personen jeg likte behandlet meg ikke noe bra, så til slutt orket jeg bare ikke mer. Jeg skrev ned en liste med alle hans negative egenskaper, og hver gang jeg idealiserte han, prøvde jeg å tenke på lista. De første to ukene er verst, vil jeg påstå. I hvert fall for meg. Men vit at det blir bedre. Og ja, du er nødt til å slette vedkommende fra alt av sosiale medier. Slett eller blokk. Dere må ha null kontakt, og du må mene det. Jeg kom over det etter 1-2 måneder. Det kan ta lengre tid, eller kortere. Du vinner uansett alt på å prøve å gå videre Lykke til! Vis deg selv respekt, og vit at du er bra og fortjener ekte kjærlighet Anonymkode: 81898...874 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå