Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) 

jeg bruker å farge brynene mine ca 1 gang i måneden på salong. Farge og forming koster nesten 500. Tenkte jeg skulle spare litt til neste år og tenker at jeg noen måneder kan farge selv. 

Noen som har tips om god farge å bruke? 

Godt nytt år alle sammen 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du må bestille fra refectocil. Lys brun fungerer på de fleste. Hvis du er mørk kan du evt kjøpe en mørkere farge :)

Skrevet

Anbefaler også Refectocil farge for bryn og vipper. Du kan bestille den fra blant annet Blivakker.no eller Iglow.no. Selv bruker jeg fargen Kastanje, men den lysebrune er også fin. 

Skrevet

Anbefaler også Refectocils farge :) Farger også vipper og bryn. Har askeblondt hår og lys hud. Bruker sort på vipper og lys brun/granitt (gir en kald, fin farge passende til blonde/lyse.) Om jeg vil ha enda mer markerte bryn, blander jeg lys brun, granitt og naturbrun. (Obs, med denne blandingen tar fargen mye raskere enn med den første!)

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt fra Refectocil i fargen naturbrun, og er kjempefornøyd :) Jeg har slitt tidligere med at brynene får litt rød/oransjeskjær samme hvilken farge jeg har brukt ,men ikke med denne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...