Gå til innhold

La katten bli hjemme eller ta henne med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd fra kattekyndige. 

Jeg og barnet mitt drar til min mor i kveld og feirer med familien. Katten er vandt til å være der og kjenner alle, men tror hun er veldig lei av all julereisingen. Samtidig er hun veldig mammadalt og skal helst være med meg hele tiden både natt og dag. 

Nå vet jeg rett og slett ikke om det er best for henne å bli alene hjemme, eller å bli tvunget med på nok en biltur. Noen råd?

Anonymkode: af3b7...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge blir dere borte?

Under 24 timer så kan jo katta fint være hjemme...

Anonymkode: 8fa6c...d50

Skrevet

Tror jeg ville tatt henne med!

Skrevet

Hvor gammel er hun? Er dette hennes første nyttårsaften? I så fall tror jeg at jeg ville tatt pusen med. Dyrene skjønner ikke hva som skjer, og blir gjerne veldig redde :/

Skrevet

Du lar ikke katten være alene hjemme på nyttårsaften om du ikke vet hvordan den tar det. Du tar heller ikke katten med deg på fest eller om det skal drikkes alkohol eller ha høy musikk, da er du heller hjemme fra festen til fyrverkeriet har gitt seg og går på festen senere. Hvis du skal til foreldrene dine ville jeg tatt med katten for en rolig kveld og tilsyn der.

Anonymkode: d285e...e69

• Liker 1
Skrevet

Har du ikke laget en tråd om dette?

Anonymkode: 6d168...415

Skrevet

Hun er under året. Tar henne med jeg. Bilturen varer bare 20 min, og fyrverkeriet kan i verste fall vare i 12 timer.

Takk for dunk i hodet folkens. Ser nå at det selvsagt er beste :)

Anonymkode: af3b7...ae8

• Liker 1
Skrevet

Bra du tar henne med :) man bør ikke la dyr være alene hele nyttårskvelden 

Anonymkode: fb2bb...743

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...