Rotta Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Er det noen her som har prøvd dette prduktet som de selger på tv shop? Sliter med uren hud, og har god lyst til å prøve. Men det koster jo endel, så jeg tenkte å høre om noen her har erfaring med det først! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 Generelt: Kjøp aldri noe fra tv shop. Har ikke prøvd dette produktet selv.
Miss-X Skrevet 4. februar 2005 #3 Skrevet 4. februar 2005 Tror heller jeg hadde satset på Dermalogica, Decleor ,MD Formulations eller lignende.
Elze Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Den aktive ingrediensen i ProActiv er benzoyl peroksid - med andre ord kan du kjøpe Basiron på apoteket og få samme resultat.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #5 Skrevet 5. februar 2005 Hei ! Jeg så reklamen for Proactive for to år siden da jeg var i usa. For et halvt år siden bestilte jeg produktet via internett (se Proactives hjemmeside på nettet) Jeg har prøvd ALT for uren hud: vært hos hudpleier til behandling en gang i måneden, kjøpte Decleor og Dermacologica produkter av henne til flere tusen kroner. Vært hos hudlegen og prøvd reseptbelagte kremer. Prøvd alle "butikkalternativene", pluss Clinique sine produkter og Vichy sine produkter. Har selvsagt også prøvd Basiron fra apoteket. Jeg er SUPERFORNØYD med Proactive! Jeg var skeptisk til de entusiastiske reklamene og om de ville virke, men på amerikanske nett sider hadde Proactive fått gode skussmål og anmeldelser, så jeg prøvde altså. Innen en uke eller to merket jeg en utrolig forskjell. Det er vanskelig å forklare, huden min gløder, de "usynlige" små prikkene og klumpene som bare jeg så når jeg gransket meg i speilet, er borte, og det har et synlig resultat. Jeg har fått færre utbrudd, og utbruddene går fortere over. (Får hormonelle utbrudd en gang i måneden dessverre) Jeg har prøvd mange ulike produkter og hudpleieprogrammen. Proactive er det beste jeg har opplevd - jeg kommmer til å fortsette med disse produktene, og har allerede fått søstrene mine til å prøve også, de er også fornøyde!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #6 Skrevet 7. mai 2005 Det står mye bra om proactiv på MakeupAlley i hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå