AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Klokken er 14 på selveste nyttårsaften. Planen er at jeg og min bedre halvdel skal til en av hennes venninner på middag. Denne venninnen har 2 barn, og det har hele tiden vært meningen at de skal være men, men dette skulle ikke være noen hindring for feiringen i så måte. Men det har også hele tiden vært meningen det skal komme en del andre, også en del par (det var nå det jeg ble fortalt da jeg sa OK til at vi drar dit). Nå viser det seg at det kun er venninnen med barn, meg og dama og et par andre venninner av de som kommer. Pga barna bestemte de seg for å dele opp vennegjengen sin. Så det blir meg og 4 kvinnfolk, og et par barn. Ikke akkurat hva jeg så for meg. Kan jeg bli som damene, og bli furten pga dette? Som en mann i sin beste alder (slutten av 20-årene) hadde jeg vel sett for meg noe litt mer spenstig på en dag som denne. Anonymkode: 6ffd9...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Hæ? Ser ikke noe grunn til å bli irritert eller furten pga dette? Er det fordi det plutselig ikke kommer så mange som du så for deg? Du skjønte vel fra starten av at det ble en rolig sammenkomst med de nærmeste, fordi barna også er der? Som en mann i slutten av 20-årene burde du ha opplevd nok nyttårsaftener med grøftefyll og trashparties med masse folk. Som en mann i slutten av 20 årene med kjæreste så bør du være voksen nok til å syntes det er hyggelig og deilig med en rolig og mindre nyttårsfeiring og ikke furte fordi det ikke kommer haugevis av folk. Anonymkode: 93028...73d 6
Gjest Catalina Culès Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Nei, dette er ingenting å bli irritert over. Det er en ikke sak.
galaxy Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Ser ikke noe grunn til å bli irritert eller furten pga dette? Er det fordi det plutselig ikke kommer så mange som du så for deg? Du skjønte vel fra starten av at det ble en rolig sammenkomst med de nærmeste, fordi barna også er der? Som en mann i slutten av 20-årene burde du ha opplevd nok nyttårsaftener med grøftefyll og trashparties med masse folk. Som en mann i slutten av 20 årene med kjæreste så bør du være voksen nok til å syntes det er hyggelig og deilig med en rolig og mindre nyttårsfeiring og ikke furte fordi det ikke kommer haugevis av folk. Anonymkode: 93028...73d Er ikke din oppgave å pålegge andre hvordan de BØR være. Finnes også en mellomting mellom grøftefyll og syforening. 2
Gjest NotNaomi Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 Skjønner godt at du syns det er kjedelig med fire damer pluss deg . Men hva hjelper det å furte ?
kisskissbangbang Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Dra en anna plass da? Jeg skjønner godt at du er litt irritert for sånne endringer i plana. 1
Gjest Tom Bäcker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 Hva hvis den ene dama sier til deg: «Du kan få gjøre hva du vil med meg, hvis venninna mi får gjøre hva hun vil med dama di»?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, Tom Bäcker said: Hva hvis den ene dama sier til deg: «Du kan få gjøre hva du vil med meg, hvis venninna mi får gjøre hva hun vil med dama di»? Anonymkode: a2970...8c4 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 Vet ikke hva det endte opp med, men var jeg deg ville jeg funnet meg en annen fest, så kunne damene hygget seg alene. Vinn-vinn. Anonymkode: 22ca6...5d0 1
Gjest Axl Rose Skrevet 1. januar 2018 #10 Skrevet 1. januar 2018 Deg og 4 damer? Hvorfor skulle du blitt irritert for det? Er ofte med bare damer jeg, selv om det ender med litt av hvert Du koste deg vel?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #11 Skrevet 2. januar 2018 Er jo litt annerledes å feire med barn enn uten. Vi feiret med barn, det var koselig, men vi hadde jo valgt det selv. Man kan jo f.eks ikke drikke så mye når man feirer med barn, det ville i hvert fall ikke jeg gjort. Anonymkode: 6634d...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå