AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Del Skrevet 31. desember 2017 heiEr det noen som har erfaringer med silver cross wave? Vurderer å gå til innkjøp av den.. Er bare 7 uker på vei og tenker det kanskje er litt i det tidligeste laget, men vognen er nå på tilbud. Hvor langt på vei var du når du kjøpte vogn? Anonymkode: d7a93...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshoresamboer Skrevet 5. januar 2018 #2 Del Skrevet 5. januar 2018 Hei! Jeg har selv sett på denne vognen, men sett så få andre som har erfaringer med den. Jeg synes den virker veldig bra, men har aldri kjøpt vogn før, så vet ikke helt hva som er viktigst å se etter. Hvor har du sett denne på tilbud nå? Jeg er 15 uker på vei og har begynt så se litt mer realistisk på vogn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg har ikke erfaring med den vognen, men den så jo ut som om den hadde det viktigste. Jeg ville ikke kjøpt vogn så tidlig. Det er jo ennå såpass tidlig at det er større fare for å miste enn om du venter litt. Vet du med sikkerhet at det bare er én inni der? Litt dumt å kjøpe nå, og så venter du plutselig tvillinger Vi bestilte vogn da det var 14 uker igjen til termin. De mest populære vognene kan det være inntil 12 ukers leveringstid, derfor kjøpte vi såpass tidlig. Anonymkode: ad122...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg kjøpte vogn når jeg var 16 uker på vei. Da var vognene på tilbud og siden jeg skulle ha en tvillingvogn, som er skikkelig dyrt så tok jeg sjansen. Gikk bra det. Vet lite om vognen, men den så fin ut. Anonymkode: 906ec...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg fant heller ikke så mange erfaringer med den, men jeg tok sjangsen og kjøpte den før jul. Er nå i uke 21, så har ikke fått brukt den. Vi prøvde den først i butikken og falt helt for den. Planen var egentlig å kjøpe bugaboo, men vi synes denne virket mer solid. Den er stødig, lett å trille og manøvrere. Den er også lett å slå sammen. Gleder meg til å trille med den! Anonymkode: 24880...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Del Skrevet 5. januar 2018 Søk på engelske sider, kanskje du finner flere omtaler der, siden merket er vell britisk, om jeg ikke husker feil. Evt. Se Amazon, både den britiske og amerikanske, der pleier folk å være flinke til å legge inn omtaler. Anonymkode: 8b6ba...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Del Skrevet 9. januar 2018 På 5.1.2018 den 14.59, Offshoresamboer skrev: Hei! Jeg har selv sett på denne vognen, men sett så få andre som har erfaringer med den. Jeg synes den virker veldig bra, men har aldri kjøpt vogn før, så vet ikke helt hva som er viktigst å se etter. Hvor har du sett denne på tilbud nå? Jeg er 15 uker på vei og har begynt så se litt mer realistisk på vogn nå. Hei! Ts her Nå endte jeg faktisk opp med å kjøpe vognen. Tenker at hvis det skulle gå galt så skal vi uansett prøve på ny, men håper jo såklart at alt går bra. Er nå 8 uker.. Vognen står uansett lagret hos min mor så det er ikke slik at jeg vil være nødt for å se den hver dag heller men jeg fant vognen på tilbud på både jollyroom, mimmis, men jeg kjøpte den fra denlillebarnebutikken. Da fikk jeg med bilstol og adapter inkl i prisen for 10.000. Så syntes det var ett kupp Den virker veldig stødig og god, ikke minst er den enda finere i virkeligheten! Anonymkode: d7a93...508 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #8 Del Skrevet 9. januar 2018 På 5.1.2018 den 15.07, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke erfaring med den vognen, men den så jo ut som om den hadde det viktigste. Jeg ville ikke kjøpt vogn så tidlig. Det er jo ennå såpass tidlig at det er større fare for å miste enn om du venter litt. Vet du med sikkerhet at det bare er én inni der? Litt dumt å kjøpe nå, og så venter du plutselig tvillinger Vi bestilte vogn da det var 14 uker igjen til termin. De mest populære vognene kan det være inntil 12 ukers leveringstid, derfor kjøpte vi såpass tidlig. Anonymkode: ad122...0e0 Nå endte jeg faktisk opp med å kjøpe vognen.. Tenker at hvis det skulle gå galt skal vi uansett prøve på ny, men håper jo såklar at alt går fint. Min mor har den lagret hjemme hos seg, så ikke vil jeg være nødt for å se den heller. Nei, jeg vet jo ikke om det er tvillinger. Mulig det er en sjanse for det også siden bestemoren til sambo er tvilling Men det var også en av grunnene til at valget falt på silver cross wave. Tenker at hvis det skulle vise seg å være to inni der så har vi mulighet for å kjøpe ekstra del til den og bruke den til to små Anonymkode: d7a93...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #9 Del Skrevet 9. januar 2018 På 5.1.2018 den 15.08, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte vogn når jeg var 16 uker på vei. Da var vognene på tilbud og siden jeg skulle ha en tvillingvogn, som er skikkelig dyrt så tok jeg sjansen. Gikk bra det. Vet lite om vognen, men den så fin ut. Anonymkode: 906ec...b43 Ja, nå tok jeg sjansen selv. Er jo så mye penger å spare! Får satse på at alt går bra, uansett skal vi ha barn om det ikke går rette veien denne gangen. Føler selv at alt er fint, og blir mer beroliget at alt går bra jo lenger jeg er på vei Anonymkode: d7a93...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #10 Del Skrevet 9. januar 2018 På 5.1.2018 den 18.14, AnonymBruker skrev: Jeg fant heller ikke så mange erfaringer med den, men jeg tok sjangsen og kjøpte den før jul. Er nå i uke 21, så har ikke fått brukt den. Vi prøvde den først i butikken og falt helt for den. Planen var egentlig å kjøpe bugaboo, men vi synes denne virket mer solid. Den er stødig, lett å trille og manøvrere. Den er også lett å slå sammen. Gleder meg til å trille med den! Anonymkode: 24880...7c8 Jeg tok også sjansen nå. Mye penger å spare! Er dyrt nok som det er Synes den virker helt super og er glad valget falt på den! Gleder meg til å trille, selv om det er lenge igjen Går det ikke rette veien for oss skal vi uansett prøve igjen, men håper såklart at lille holder seg inni magen til august Anonymkode: d7a93...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #11 Del Skrevet 9. januar 2018 På 5.1.2018 den 18.20, AnonymBruker skrev: Søk på engelske sider, kanskje du finner flere omtaler der, siden merket er vell britisk, om jeg ikke husker feil. Evt. Se Amazon, både den britiske og amerikanske, der pleier folk å være flinke til å legge inn omtaler. Anonymkode: 8b6ba...047 Takk for tips! Fant en god omtale av den på en engelsk side Anonymkode: d7a93...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshoresamboer Skrevet 11. januar 2018 #12 Del Skrevet 11. januar 2018 Så gøy at så mange har kjøpt den nå! Jeg er skikkelig usikker, men hjelper at dere er så positive! Eneste jeg lurer på er hvordan hjulene på vognen er? Virker de stabile og gode å trille med på litt ulendt terreng? Er ikke en skikkelig "byvogn" bare? De fleste har vel ikke prøvd vognen ordentlig enda vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #13 Del Skrevet 11. januar 2018 4 timer siden, Offshoresamboer skrev: Så gøy at så mange har kjøpt den nå! Jeg er skikkelig usikker, men hjelper at dere er så positive! Eneste jeg lurer på er hvordan hjulene på vognen er? Virker de stabile og gode å trille med på litt ulendt terreng? Er ikke en skikkelig "byvogn" bare? De fleste har vel ikke prøvd vognen ordentlig enda vil jeg tro Ts her Nå har ikke jeg fått prøvd den annet enn hjemme i stua. Men den virker veldig stødig og jeg tror den vil tåle å trille i ulendt terreng. Jeg gleder meg hvertfall til den dagen jeg kan ta den med ut på en lang tur! Ellers virker hjulene greie, de er ikke for små foran og de er låsbare, det tror jeg er ett stor pluss i ulendt terreng. Eneste minus med den er at den kan virke litt tung, det står det også i omtalene på den. Så kanskje den kan bli tung å løfte inn i bil, opp trapper osv. Men ikke så tung at det vil bli ett problem tror jeg. Den var hvertfall veldig lett å slå sammen, til og med sambo likte den. Han er nesten 1.90 høy, mens jeg er 160. Så greit å ha en vogn som kan passe begge :-) Og veldig enkelt å skifte fra en del til en annen + man kan kjøre den med bilstol! Men som sagt så har jeg ikke prøvd den annet enn i stuen hjemme, men så langt er jeg hvertfall fornøyd Anonymkode: d7a93...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #14 Del Skrevet 16. februar 2018 Åh, jeg vurderer også denne, den er jo så fin! Og virker liksom både robust og litt mer luksuriøs i forhold til andre vogner. Skal ikke kjøpe før i mai (termin sent i juni). Er bare bekymret for at hjulene er stive/harde å trille ettersom de ikke er lufthjul. (Vurderer også Stokke trailz som har vanlige lufthjul men er ikke like forelsket). Skriv gjerne dersom noen av dere får sjansen til å trille ute med den, er kjempespent på hvordan den er i bruk! Anonymkode: b219b...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 16. februar 2018 #15 Del Skrevet 16. februar 2018 Silver Cross er Rolls Royce'en blandt barnevogner, ble meg fortalt av en venninne som på den tiden jobbet som barnevogn-selger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå