AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Ønsker link til hvit støy på youtube, som du har prøvd med god effekt (som forhåpentligvis kan eliminere støy fra naboen over meg, som slamrer med dører, slår i gulvene, tramper hardt med sko og diskuterer høylydt + til tider spiller piano). Anonymkode: e2bd2...fef
Commander Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 White noise er ikke noe man orker å høre på. Så regner med at det ikke er det du mener? White noise benyttes for å psyke ut fanger. Dvs lyd/musikk uten fast rytme, melodi, uten start eller stopp, ingen vokal osv. Det overdøver andre lyder og gjør at du ikke kan orientere deg i omgivelsene. Ser man på bilder fra guantanamo kan man se fanger med votter på hendene, bind for øynene og hørselvern som trilles fastspent og liggende. Ingen hørsel, førlighet eller synsinntrykk. 3-4 dager frarøvet alle sanser får de fleste til å bryte sammen.
Trude.lutt Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Finnes flere Apper. Vet ikke helt hva du spørr etter.... Meditasjon? Natur? Lyder av bål?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 7 timer siden, Commander skrev: White noise er ikke noe man orker å høre på. Så regner med at det ikke er det du mener? White noise benyttes for å psyke ut fanger. Dvs lyd/musikk uten fast rytme, melodi, uten start eller stopp, ingen vokal osv. Det overdøver andre lyder og gjør at du ikke kan orientere deg i omgivelsene. Ser man på bilder fra guantanamo kan man se fanger med votter på hendene, bind for øynene og hørselvern som trilles fastspent og liggende. Ingen hørsel, førlighet eller synsinntrykk. 3-4 dager frarøvet alle sanser får de fleste til å bryte sammen. Hei. Takk for svar med informasjon. Du har rett i at det ikke heter hvit støy. Jeg husket feil. Jeg vet ikke hva den type støy som jeg søker, heter. Jeg leste om det for noen år tilbake. Jeg tror at det er lyder i en bestemt bølgelengde (?) som da på en måte "visker bort"/ kamuflerer visse andre lyder. Kanskje noen av dere vet hva jeg mener? Anonymkode: e2bd2...fef
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 7 timer siden, Trude.lutt skrev: Finnes flere Apper. Vet ikke helt hva du spørr etter.... Meditasjon? Natur? Lyder av bål? Takk for svar. Se mitt svar over. Anonymkode: e2bd2...fef
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Det er mulig at det var i Illustrert vitenskap jeg leste om det. Anonymkode: e2bd2...fef
moho Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 (endret) Det er ikke asmr du tenker på. Sånne hjerneorgasmelyder? Sjekk YouTube for " asmr" Endret 1. januar 2018 av Macaroni
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 6 minutter siden, Macaroni skrev: Det er ikke asmr du tenker på. Sånne hjerneorgasmelyder? Sjekk YouTube for " asmr" Hei. Takk for svar med forslag til hva det kan være jeg tenkte på. Det var dessverre ikke det. Anonymkode: e2bd2...fef
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 Hvorfor ikke snakke med naboen istedet...? Anonymkode: 654eb...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå